Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

1 2 3 ... 10 11 12 ... 223 224 225
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sätter mig upp på golvet. "Morsning korsning Briantroll!" säger jag och slår till honom hårt på knäet. Så reser jag mig upp och rättar till min uniform.

24 okt, 2013 10:03

Borttagen

Avatar


"Aj!" jag skrattar åt Linda och reser mig lätt upp.
"Jag går och byter om, ses sen."

24 okt, 2013 10:12

Borttagen

Avatar


"Hejdå!" kvittrar jag glatt och sätter mig där Brian satt förut och tittar ut genom fönstret.

24 okt, 2013 10:14

Testralis
Elev

Avatar


"Hej Clara" säger jag sömnigt.

Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F45acfc9d01ec8eab770fb5c2aca25446%2Ftumblr_mw67nvChRP1sqdey8o1_250.gif

24 okt, 2013 12:27

Borttagen

Avatar


Efter ett tag bromsar tåget in och jag far upp direkt.

24 okt, 2013 12:32

Borttagen

Avatar


Jag springer in i kupén.
"FRAMME!"

24 okt, 2013 13:37

Borttagen

Avatar


"Äntligen!" suckar jag nöjt och drar ner kofferten från hyllan. Min hängslen har jag bundit fast runt huvudet som ett pannband. "Ska vi gå?" frågar jag.

24 okt, 2013 13:42

Borttagen

Avatar


"Redo", själv drar jag snabbt handen genom håret och fixar till slipsen. Alltså, med fixa menar jag att jag gör den stökigare.
"Ska vi gå, damerna först?" jag ler och håller upp dörren på ett överdrivet sätt.

24 okt, 2013 13:49

Borttagen

Avatar


Jag niger roat och springer sedan ut ur tåget dragandes på min koffert. "Åh! Det ska bli så kul med alla lektioner!" mumlar jag lyckligt och ser på de andra.

24 okt, 2013 13:52

Borttagen

Avatar


"WOPWOP!!! Skola igen, och jag är i teamet, igen", jag ler och tränger mig förbi några ettor i dörren ut.
"Ska vi åka i en vagn?"

24 okt, 2013 14:02

1 2 3 ... 10 11 12 ... 223 224 225

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

Du får inte svara på den här tråden.