Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 10 11 12 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Eee, jo" Jag kände mig lite fånig som inte kunde få fram det jag ville säga. "Jag tänkte bara, mår du bra?"

13 okt, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


- Det är inte ditt problem! Fräste jag och kände hur telefonen vibbrerade i fickan.
Mamma
Stod det på skärmen.
- Ja? Sade jag irriterat.
- Kom hem nu genast ! Skrek mamma.
- Nej. Sade jag och avslutade samtalet.
Aldrig i livet att jag skulle gå hem nu.

13 okt, 2013 18:51

Borttagen

Avatar


"Joo, men jag kände mig bara lite skyldig och tänkte säga förlåt" sa jag.

13 okt, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


- Jag bryr mig inte. Sade jag och gick iväg. Jag satte mig på marken vid väggen och lutade huvudet bakåt.
Eric, som var en av de "coola" satte sig brevid mig och flinade retsamt.
- Hörde du att Niall tycker synd om dig ? Skrattade han.
- Men lägg ner, jävla idiot. Sade jag irriterat och slog honom på armen. Han skrattade och steg upp.
- Du är nog mer en idiot än jag. Sade han och spottade på marken brevid mig.

13 okt, 2013 18:57

Borttagen

Avatar


Jag suckade och slog handen i pannan.
Hon tyckte nog mindre och mindre om mig när jag pratade med henne.
Jag kanske borde hålla tyst i stället? Nej, så feg var inte jag. Jag skulle nog vara på samma nivå som Cassandra om några dagar när hela skolan visste att jag tyckte synd om henne, vad var det med mig egentligen?

13 okt, 2013 19:02

Borttagen

Avatar


Jag suckade och kände hur telefonen ringde igen, men jag ignorerade det. Jag ville inte prata med mamma.
Jag flyttade mig lite längre bort från spottet och sneglade på Niall.
Varför just han ? Varför inte typ... Oscar ? Suckade jag.
- Eric, lämna henne ifred. Hörde jag Lina säga. Jag såg förvånat på henne och steg upp.
Tack, Lina. Mimade jag och sprang in på toaletten.

13 okt, 2013 19:20

Borttagen

Avatar


Aline kom och satte sig.
"Verkligen bra skämt!" skrattade hon. "Men du lyckades lura Eric, han tror verkligen att du tyckte synd om hon ... vad hon nu hette ...?" sa Aline.
"Cassandra" sa jag.
"Ja, juste" sa hon.
"Mm, han är lätt lurad" sa jag.
Om jag inte kunde bli ens lite vän med Cassandra ville jag behålla min popularitet i skolan.

13 okt, 2013 19:25

Borttagen

Avatar


Jag låste in mig i en bås och satte mig på toalettstolen.
- Cassie ? Det är Lina, får jag prata med dig ? Hörde jag Lina säga.
- Ja, vad är det ? Sade jag och öppnade dörren.
- Tack så jätte mycket ! Sade jag sedan och kastade mig om halsen på Lina.
- Det är okej. Log Lina och kramade mig tillbaka.
- Ska vi gå ut ? Jag kan vara med dig om du vill nu på rasten, de sista fem minuterna. Sade hon.
- Visst. Sade jag och släppte henne.

13 okt, 2013 19:33

Borttagen

Avatar


Aline reste sig och gick iväg.
Jag var nog inte så social av mig idag. Jag stirrade mot tjejernas toalett där Cassandra sprungit in, hon var nog ganska ledsen.
Hon kom ut där ifrån med Lina.
Jag reste mig och gick fram till Cassandra.

13 okt, 2013 20:22

Borttagen

Avatar


Jag glodde på Niall och fortsatte gå framåt med Lina.

13 okt, 2013 20:26

1 2 3 ... 10 11 12 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.