Är det någon där ute?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
"Jag snackade Med Luca och de andra killarna i flocken och de hade kommit dit bara någon minut efter hon hade tänt på. de hade känt hennes dft." Hon startade bilen. "de hade fått ut dem och begravt dem intill." Hon log sorligt. "Just de ja de blir flockmiddag i kväll. Jag har berättat om dig och du ska med "
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 18 okt, 2013 15:04 |
|
Minihäst
Elev |
Maya nickade gillande.
"Dom är världens finaste! Man bara måste älska dom!" Hon skattade glatt. another day, another slay 18 okt, 2013 15:40 |
|
Fellrendión
Elev |
"Hur många är ni i er flock"? Frågade Gora, då hon var en väldigt blyg person.
Därefter kunde hon se att de precis kommit in i den lilla byn.
18 okt, 2013 15:46 |
|
Medi
Elev |
"kanske 10" Hon log och såg sig om och parkerade utanför matafären. "men ingen i stan vet om att vi existerar. Bara som människor så säg inget dumt om häxor och sånt" Hon log. "kom nu nu ska vi handla mat"
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 18 okt, 2013 15:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Minihäst, skulle du kunna fortsätta?
(Jag vill inte vara otrevlig, men jag vill bara se till att rollet inte blir inaktivt) ___ Det kanske är onödigt att säga men kan man inte ändra titel på denna tråden då det känns lite tråkigt med titlar som inte har att göra med vad rollspelet handlar om?
25 okt, 2013 18:27 |
|
Minihäst
Elev |
(Herregud, förlåt! Måste missat att skriva typ.. xD
Att ändra rubrik känns kanske lite .... Omständligt?) Hon hoppade ur bilen och gick lugnt in i den lilla lokala affären. Trasiga reklamlappar var uppsatta lite här och där och gav ett slitet intryck. När hon kom in i affären fylldes hon av ett stort antal olika dofter, korv, tomat, poatis och blommor var bara några få. another day, another slay 27 okt, 2013 22:23 |
|
Fellrendión
Elev |
"Vad är det vi ska köpa"? Frågade Gora Alisha medan de passerade stället där grönsakerna låg i affären.
27 okt, 2013 22:29 |
|
Medi
Elev |
"Maya vad tusan? jag trode du var kvar i huset" Hon suckade. "Vi ska köpa kött och sånna saker. Läsk för de som känner för det och sprit till de andra. "
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 27 okt, 2013 22:35 |
|
Medi
Elev |
27 okt, 2013 22:40 |
|
Minihäst
Elev |
"Haha, det tänkte jag vara först, men ni skulle säkert glömt något." Hon skrattade lite tyst.
Hon visste att hon inte sa så mycket. Kanske för att hon inte tyckte att den tomma luften behövde fyllas med ord. another day, another slay 28 okt, 2013 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen