Sista sms:et du skickade/fick!
Forum > Off Topic > Sista sms:et du skickade/fick!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
26 okt, 2013 12:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
fått: ALVA!!!!!!!
skickat: story of our lives xD speech! 30 dec, 2013 11:03 |
|
Chaemy
Elev |
Haha lol det jag skickade var: "Jag har jätteont. När jag åkte snowboard ramlade jag, slog i svanskotan sen huvudet och gled minst tjugo meter. Sen halkade jag på isen påväg hem och fick svinont i benet och skorna fulla med slask. När ska vi åka hem?"
Senaste jag fick: "god jul"
30 dec, 2013 11:50 |
|
Elley
Elev |
30 dec, 2013 11:51 |
|
Borttagen
|
Skickat: Samma fråga två gånger i rad menar du?
Fått: Aa :p 30 dec, 2013 11:59 |
|
Pixie
Elev |
30 dec, 2013 12:21 |
|
Safir
Elev |
30 dec, 2013 12:59 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Fått: varför spelade inte gii?
Skickat: pga sockerbagarens ekonomiska förluster. 30 dec, 2013 13:31 |
|
Magda
Elev |
30 dec, 2013 15:01 |
|
Borttagen
|
Skickat: Skulle in tro det va
Fått: Jag vet vart du bor, jag kommer komma hem till dig plinga på dörren och sno GODIS IFRÅN DIG 30 dec, 2013 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen