(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Så jag gjorde det jag brukade göra. Föll in i ett transliknande tillstånd, som liknade sömn, men som alltid var fyllda med mina funderingar. Den här gången var det vampyren i gränden som fyllde tiden.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte tillbaka på tidigare idag.
Om Volturi skulle få reda på det här skulle jag bli dödad på ett ögonblick. 3 sep, 2013 20:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vaknade upp ur transen av att dörren slog igen på bottenvåningen.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag stannade vid en bro.
3 sep, 2013 20:42 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hallå?" Ropade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Det började bli kallt igen.
3 sep, 2013 20:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Ingen svarade, men jag hörde tysta steg i trappan.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag hade tråkigt.
3 sep, 2013 21:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Min dörr öppnades.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 sep, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot räcket och såg ut över havet.
4 sep, 2013 15:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen