(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Christian satte i halsen och jag och Zeb bröt ut i gapskratt.
27 aug, 2013 21:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag dunkade Christian i ryggen. ''Inte schyst'' sa jag till Zeb.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Zeb skrattade ännu mer.
- Nej, men alltså, vampyrer kan äta vitlök. sa Christian och skrattade. 27 aug, 2013 21:32 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vet jag väl. Jag skämtade idiot'' Zeb flinade, men under bordet tog han min hand.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag log större när jag såg Zebs arm riktas några grader åt höger. Christian och jag utbytte några blickar och brast sedan ut i ett hysteriskt fnitter.
- V-va gulligt Zeb! fnissade jag, - Ja, verkligen, ni passar bra ihop, avslutade Christian, och vi fortsatte fnittra. 27 aug, 2013 21:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ryckte bort handen och han såg sårad ut. ''Lägg av, hörni. Just det, ni skulle väl på dejt i biblioteket idag?'' sa jag spydigt.
jag är jättecoolig älska mig plz 28 aug, 2013 07:16 |
|
Borttagen
|
- Haha, näpp. Vi ska bara göra läxor, det år ingen dejt. sa jag, och Christian log överlägset mot Selena.
- Men ni kan väl följa med? frågade jag glatt. 28 aug, 2013 07:37 |
|
Queen Boo
Elev |
''Visst'' sa jag. Jag älskade att läsa. Jag tittade på Zeb, och höjde på ögonbrynen. Han nickade. ''Okej''
jag är jättecoolig älska mig plz 28 aug, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
Jag ropade ett glatt 'Jaa!' och åt sedan upp maten snabbt, för här skulle läsas!
- Jg älskar att läsa!!! Ska vi gå??! 28 aug, 2013 17:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sneglade fortfarande på soppan, provade en bit, konstaterade att jag levde och åt upp.
jag är jättecoolig älska mig plz 29 aug, 2013 16:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen