NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag spara efter henne och såg ut som Amaya igen jag stannade bella
15 sep, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Amaya? Undrade jag. Du var ju en Slytherinelev?
15 sep, 2013 17:38 |
|
ginny 23
Elev |
15 sep, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
"Jag skulle bara se hur då reagerade"
15 sep, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
Jag log mot Amaya och vi sprang upp mot slottet.
15 sep, 2013 17:47 |
|
Borttagen
|
Jag stannade henne och kollade i hennes ögon och då kysste jag henne på munnen...
15 sep, 2013 17:48 |
|
ginny 23
Elev |
15 sep, 2013 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag stannade henne och kollade i hennes ögon och då kysste jag henne på munnen... (En fråga, var det Bella hon kysste?) 16 sep, 2013 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ja, kör nuSkrivet av Borttagen: Jag stannade henne och kollade i hennes ögon och då kysste jag henne på munnen... (En fråga, var det Bella hon kysste?) 16 sep, 2013 17:22 |
|
Borttagen
|
Jag besvarade kyssen men sen drog jag bort läppen och sprang där ifrån.
18 sep, 2013 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen