[PRS] AlbusPotter o TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] AlbusPotter o TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlbusPotter
Elev |
"Kan alla elever vägen?", frågade Mack när alla papper var inlämnade.
När han till sitt svar fick ett par mumlanden nickade han och gick in genom portarna till Hogwarts. "Ska vi gå då?", frågade jag Jacqueline.
En Romans I Grått ~ Drarry
15 aug, 2013 09:08 |
|
TildeW
Elev |
15 aug, 2013 09:10 |
|
AlbusPotter
Elev |
Vi började vandra mot stationen där Hogwartsexpressen alltid brukade stanna, och efter en promenad var vi framme. Solen, som var hög på himlen, låg och glänste med sitt ljus på hustaken och överallt gick trollkarlar och häxor runt i alla åldrar.
"Vart ska vi först då?", frågade jag Jacqueline och log.
En Romans I Grått ~ Drarry
16 aug, 2013 08:44 |
|
TildeW
Elev |
16 aug, 2013 08:47 |
|
AlbusPotter
Elev |
25 aug, 2013 13:33 |
|
TildeW
Elev |
25 aug, 2013 14:58 |
|
AlbusPotter
Elev |
"Då så, kom så går vi till Godisbaronen och kikar lite!" sa jag och vi vandrade iväg framåt.
En Romans I Grått ~ Drarry
25 aug, 2013 17:55 |
|
TildeW
Elev |
25 aug, 2013 18:10 |
|
AlbusPotter
Elev |
31 aug, 2013 09:39 |
|
TildeW
Elev |
31 aug, 2013 09:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen