En husalfs liv
Forum > Fanfiction > En husalfs liv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jätte bra jag bevakar!!!
12 dec, 2013 17:39 |
|
Cho123
Elev |
21 dec, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2013 16:08 |
|
Elzyii
Elev |
Finns inga ord som beskriver hur bra det här är, vännen.
Jag vill bara ha mer och mer. Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 26 dec, 2013 00:37 |
|
Borttagen
|
Kapitel 16.
Ut ur dörren kom en Dementor tillsammans med Bellatrix Lestrange själv. "Här sitter ni och pratar", sa hon på sitt hånfulla sätt. "Vad pratar ni om?" "Det angår inte dig, mamma", svarade Susan förargad. "Jag vet sanningen. Stick iväg, idiot!" "Varför det?" Frågade Bellatrix med samma hånfulla röst. "Jag tror faktiskt att vissa andra ska sticka härifrån." Hon riktade en blick mot gubben och Minkie. "Albus Dumbledore ska inte vara här förstår ni", sa hon sedan. "Dumbledore..." Sa Susan förvirrat. "Professorn! Hjälp oss! Snälla!" "Jag hjälper er gärna", sa Dumbledore i samma lugna röst. "Men du måste klara av mrs Lestrange själv. Det ingår i profetian." "Jag klarar det inte", sa Susan bedjande. "Gör det åt mig, snälla!" "Husalfen här då?" Sa Bellatrix. "Vad ska vi göra med henne?" "Inte något illa, snälla, ta mig! Ta mig i stället!" Bedjade Susan. "Nej" sa Bellatrix bestämt. "Dör du dör Mörkrets Herre." Sedan lyfte hon staven. "AVADA KEDAVRA!" Och Minkie föll ner till marken med sin sista tanke: Farväl Susan. Sedan i somras har jag skrivit på berättelsen om Susan och Minkie. Många har kommenterat, men bara några har hålögt sig fast hela tiden. Har varit jätteroligt att läsa era kommentarer, som värmer. Tack alla som någonsin lämnat en liten kommentar. Spoiler: Tryck här för att visa! TACK!!! 30 dec, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Vilket bra slut
30 dec, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
håller med!
30 dec, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
Det var ett perfekt slut på berättelsen
enligt mej:} 30 dec, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Åhh den är superbra!!!!! tror du att vi kanske kan få en uppföljare?
30 dec, 2013 21:52 |
|
Elzyii
Elev |
Nääää...slut?! Är den redan slut? ))
Den var ju så bra, nu blev jag nästan lite ledsen mitt uppe i all lycka. Men den var fantastisk, är så glad att jag fått chansen att läsa den här. Du har gett mig många bra idéer pch alltid fått mig på bra humör när jag varit nere, det är du guldvärd för! ♥ Uppenbarligen är det inte bara jag som tycker så, med tanke på hur många läsare du har Tyckte slutet var så vackert, men samtidigt extremt sorgligt. Kanske finns det en chans att Minkie lever? iallafall en liten, liten liiiteen chans? *Hoppas* Jag håller tummarna iallafall, för hon var min favorit. Blev helt kär i hennes underbara karaktär! Hoppas verkligen du gör en tvåa. Du kommer ha mig som hängiven bevakare isf ♥ KRAM hjärtat ♥ Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 31 dec, 2013 00:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen