Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En husalfs liv

Forum > Fanfiction > En husalfs liv

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jätte bra jag bevakar!!!

12 dec, 2013 17:39

Cho123
Elev

Avatar


Hallå, jorden anropar Lovisa Granger! Vi väntar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F65173795087736c6704fd4fbc8235c13%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D5852105

21 dec, 2013 15:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cho123:
Hallå, jorden anropar Lovisa Granger! Vi väntar


Haha, kapitel kommer strax!

21 dec, 2013 16:08

Elzyii
Elev

Avatar


Finns inga ord som beskriver hur bra det här är, vännen.
Jag vill bara ha mer och mer.


Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

26 dec, 2013 00:37

Borttagen

Avatar


Kapitel 16.

Ut ur dörren kom en Dementor tillsammans med Bellatrix Lestrange själv.
"Här sitter ni och pratar", sa hon på sitt hånfulla sätt. "Vad pratar ni om?"
"Det angår inte dig, mamma", svarade Susan förargad. "Jag vet sanningen. Stick iväg, idiot!"
"Varför det?" Frågade Bellatrix med samma hånfulla röst. "Jag tror faktiskt att vissa andra ska sticka härifrån." Hon riktade en blick mot gubben och Minkie.
"Albus Dumbledore ska inte vara här förstår ni", sa hon sedan.
"Dumbledore..." Sa Susan förvirrat. "Professorn! Hjälp oss! Snälla!"
"Jag hjälper er gärna", sa Dumbledore i samma lugna röst. "Men du måste klara av mrs Lestrange själv. Det ingår i profetian."
"Jag klarar det inte", sa Susan bedjande. "Gör det åt mig, snälla!"
"Husalfen här då?" Sa Bellatrix. "Vad ska vi göra med henne?"
"Inte något illa, snälla, ta mig! Ta mig i stället!" Bedjade Susan.
"Nej" sa Bellatrix bestämt. "Dör du dör Mörkrets Herre." Sedan lyfte hon staven.
"AVADA KEDAVRA!" Och Minkie föll ner till marken med sin sista tanke:
Farväl Susan.

Sedan i somras har jag skrivit på berättelsen om Susan och Minkie. Många har kommenterat, men bara några har hålögt sig fast hela tiden. Har varit jätteroligt att läsa era kommentarer, som värmer. Tack alla som någonsin lämnat en liten kommentar.


TACK!!!

30 dec, 2013 19:42

Borttagen

Avatar


Vilket bra slut Var väldigt bra skriver hela berättelsen ♥ verkligen synd att det är slut :'( Men detta var fantastiskt ♥♥

30 dec, 2013 20:16

Borttagen

Avatar


håller med!

30 dec, 2013 20:16

Borttagen

Avatar


Det var ett perfekt slut på berättelsen
enligt mej:}

30 dec, 2013 21:00

Borttagen

Avatar


Åhh den är superbra!!!!! tror du att vi kanske kan få en uppföljare?

30 dec, 2013 21:52

Elzyii
Elev

Avatar


Nääää...slut?! Är den redan slut? ))
Den var ju så bra, nu blev jag nästan lite ledsen mitt uppe i all lycka. Men den var fantastisk, är så glad att jag fått chansen att läsa den här. Du har gett mig många bra idéer pch alltid fått mig på bra humör när jag varit nere, det är du guldvärd för! ♥
Uppenbarligen är det inte bara jag som tycker så, med tanke på hur många läsare du har Därför tycker jag verkligen att du ska skriva en uppföljare, för vi är vääääldigt många som skulle bli vääääldigt glada om du gjorde det :*
Tyckte slutet var så vackert, men samtidigt extremt sorgligt. Kanske finns det en chans att Minkie lever? iallafall en liten, liten liiiteen chans? *Hoppas*
Jag håller tummarna iallafall, för hon var min favorit. Blev helt kär i hennes underbara karaktär! Hoppas verkligen du gör en tvåa. Du kommer ha mig som hängiven bevakare isf ♥ KRAM hjärtat ♥

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

31 dec, 2013 00:42

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Fanfiction > En husalfs liv

Du får inte svara på den här tråden.