Hunger spelen roll (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hunger spelen roll (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Nemo kom in.
"Hej" sa han. "Hej" sa jag. "Har du sätt Denise?" frågade han. "Nej tyvärr" sa jag och satte mig. "Du är ganska bra har jag hört!" sa han. "Nja kanske lite" sa jag. "Du, jag och Denise kanske kan träna tillsammans?" sa han. "Om hon vill" sa jag. Nemo var stum, så jag sa det på täkenspråk. Som tur förstod han.
28 maj, 2013 20:47
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-28 kl. 20:58
|
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av TildeW: Nemo kom in. "Hej" sa han. "Hej" sa jag. "Har du sätt Denise?" frågade han. "Nej tyvärr" sa jag och satte mig. "Du är ganska bra har jag hört!" sa han. "Nja kanske lite" sa jag. "Du, jag och Denise kanske kan träna tillsammans?" sa han. "Om hon vill" sa jag. ((Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg, så är Nemo stum. Han kan inte prata))
28 maj, 2013 20:48 |
|
TildeW
Elev |
28 maj, 2013 20:50 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av TildeW: ((Okej, är inte jätte bra på ord så det är derför jag inte kan ordet stum, men nu kan jag det.)) ((
28 maj, 2013 20:52 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av TildeW: ((Okej, är inte jätte bra på ord så det är derför jag inte kan ordet stum, men nu kan jag det.)) (( ((Hur ska jag skriva? Tekenspråk?))
28 maj, 2013 20:54 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av TildeW: ((Ja, om du vill, eller att han bara sätter sig vid dig, eller skriver en lapp eller något sådant. ))Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av TildeW: ((Okej, är inte jätte bra på ord så det är derför jag inte kan ordet stum, men nu kan jag det.)) (( ((Hur ska jag skriva? Tekenspråk?))
28 maj, 2013 20:56 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av TildeW: ((Ja, om du vill, eller att han bara sätter sig vid dig, eller skriver en lapp eller något sådant. )) Skrivet av Melissa Malfoy: Skrivet av TildeW: ((Okej, är inte jätte bra på ord så det är derför jag inte kan ordet stum, men nu kan jag det.)) (( ((Hur ska jag skriva? Tekenspråk?)) ((Har ändrat))
28 maj, 2013 20:59 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag lade mig mot sängen igen och började göra situps igen medan jag tänkte. Jag var ju bra på att klättra, men hur mycket poäng kunde man egentligen få för det på sin lilla uppvisning. Jag kunde också väter bra, det kanske man skulle skriva upp. Jag skrev upp
KLÄTTRING VÄXTER med min klottriga, stora handstil på min lilla lapp. Det var i alla fall två saker, men inte tillräckligt för att klara sig på arenan.
28 maj, 2013 21:11 |
|
TildeW
Elev |
Nemo gick med mig till Denise.
"Nemo undrar om du vill träna med honom?" sa jag. "och Laura!" sa Nemo på teckenspråk.
28 maj, 2013 21:13 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Ja, visst" sa jag ansträngt och satte mig upp från min situps-ställning.
Jag fortsatte fundera på mina talanger. Jag kanske kunde komma på något mer i träningscentret. Där hade de ju en massa saker att testa.
28 maj, 2013 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen