Tavlorna rör sig!!!
Forum > Fanfiction > Tavlorna rör sig!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegood 21
Elev |
Lite tråkigt... Sig i alla fall saker som:
Nej! Mera! Va? Oj! Sorgligt... Osv... Har börjat tröttna på era enformiga komentarer.... 7 jun, 2013 21:52 |
|
Bullen1
Elev |
7 jun, 2013 22:03 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Men bullen, jag skriver nog en till kapitel del:
Kära Dagbok. Domi fattar inte vem Klara är, att hon är som en banan! Att om man inte orkar ta sig an henne, så är hon hård, och bläig. Men om man försöker öppna henne så upptäcker man ett härligt inre! Hon har tillochmed sagt att hon är jätte avundsjuk på Domi, för hon är ju typ besatt av Robin! Jag är också det. avundsjuk, alltså. På Domi. jag saknar båda två. men mest Domi. men i alla fall; Det är faktist nästan så jag tror Klara har druckit en kärleksdryck... Men vaför skulle Robin göra en sån? Han har ju Domi... Jag saknar Domi. Domi var inte blyg alls innan Robin, men såklart är hon jätteblyg när han är med, och är inte lika Rolig! Jag kommer aldrig bli bästis igen med Domi. Så är det bara. Hon kommer bara vara med Robin, och Jag bara med Klara. Det börjar bli vinter, förresten! Snart kommer väl Mcgonagol, rektorn, trolla fram pynt, och stora salen kommer väl se ut som en tomteverkstad. Det kommer bli färre lektioner ute, och det kommer bli supermycket snö. I alla fall om Sally hade rätt! Men nu, Dagbok, kommer jag berätta allt för Domi. Jag komer försöka. Och hon kommer väl bara vara tyst. Förstå. Låta det smälta... Hej då nu, dagbok! -Hej Domi! sa jag en rast. -Hej... sa Domi. Varför är du exakt alltid med Klara och hennes Gäng? Varför har du lämnat mig? Hon hade nog sett i mitt ansikte att jag ville säga nåt sånt här. Ingen kan läsa mitt ansikte som Domi. Hon läser det som en Bok! -nej vänta... sa jag. För jag förstod inte. Känner du likadant?! Fast med Klara istället för Robin? -Likadant?! Tycker du jag alltid är med Robin?! Det du som alltid är med Klara! -Nej Domi! Det är tvärt om! Det är du som har svikit för din pojkvän! nästan skrek jag. -Va i??! Vi är inte ihop! Vi är bästisar! Fatta det! sa Domi. Jag kunde inte fatta det. -jag har fattat! Du väljer Robin framför mig! Det är JAG som aldrig får vara med! skrek jag. -Nej! Det är du som är med det "tuffa slytheringänget!" Istället för mig! Jag har allt sett att du har gjort saker som man inte ska göra. skrek Domi. -Men vem är Robin då? Hallå, jag har märkt hur tydligt det är att ni i alla fall är kära i varandra! Om i inte är, bli ihop då, om han är så mycket bättre än mig! Jag vände på klacken och gick. Så konstigt att vi grälar! Det har vi aldrig gjort förut... -Nej! Vänta Emma! Det är ett stort missförstånd! Av oss båda! Kom i gän! Vi kan vara vänner! Snälla! Jag har saknat dig! Du... Du kan inte gå! -ja det kan jag. Men du kan inte låta bli att hänga efter Robin! -Snälla Emma, vi kan vara bästisar igen! Snälla! Låt dig inte bli en i Klaras Gäng! Det... Är inte du! Det är nån annan! -Sluta Bråka om mig! sa Robin som hade lyssnat på hela samtalet. Kan vi inte vara vänner alla tre? Man behöver inte välja en! Välj oss alla! Jag suckade. inte. robin också... Jag gillar ju honom... Lite mer än som vän. Starkas Robin. Tre tjejer som gillar honom... Man förstår att han är blyg. 7 jun, 2013 22:44 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Wow, super duper bra!
Ni skriver verkligen jätte bra!!!!! 8 jun, 2013 09:44 |
|
Bullen1
Elev |
8 jun, 2013 09:50 |
|
Borttagen
|
Superbra!!
8 jun, 2013 09:50 |
|
Bullen1
Elev |
8 jun, 2013 09:55 |
|
Borttagen
|
Bra! När kommer nästa??!
8 jun, 2013 11:54 |
|
luna lovegood 21
Elev |
När bullen vill skriva nåt!
8 jun, 2013 13:49 |
|
Bullen1
Elev |
8 jun, 2013 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen