PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
"Det såg ut som det på rasten idag... men jag ska inte klandra dig, jag gjorde ju inget åt det." sa jag och suckade djupt medan jag fortsatte att gå över planen.
7 nov, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
"Jag gjorde det inte! Jag ville inte ens!" Sa jag och insåg att jag först hade ljugit och sen direkt efter avslöjat lögnen.
7 nov, 2013 21:49
|
|
Borttagen
|
"Du gjorde det...men som jag sa ska jag inte klandra dig." sa jag och vände mig mot honom.
7 nov, 2013 21:50
|
|
Borttagen
|
"Nej. Ja, ja." Det kändes konstigt att prata om det bara såhär rätt ut. Plötsligt önskade jag nästan att hon frågade mig varför jag gjorde det tills jag gav upp så att jag fick berätta allt.
Nej. Sluta tänka. Tyst. Men jag ville det fortfarande.
7 nov, 2013 21:52
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på honom.
"Varför gör du så?" frågade jag.
7 nov, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
Kan hon läsa tankar?? Tänkte jag.
"Vad då varför..." Sa jag.
7 nov, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
"Nej, jag kan inte läsa dina tankar." sa jag och skrattade. Nu skulle det nog låta ännu mer som att jag kan läsa hans tankar. "Ja, varför gör du det? Har du inte någon orsak?
7 nov, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
Jag stelnade till. Hon gjorde säkert bara sådär för att retas... Man kan ju inte läsa tankar... Eller?
"Vad då? Vad brukar orsaken vara?" Frågade jag. Jag ville och ville inte ha svar på den.
7 nov, 2013 22:00
|
|
Borttagen
|
"Det finns fler orsaker att göra det för. T.ex. att man har det jobbigt hemma och svårt, så man vet inte vad man ska göra. Eller så är man bara dum och retas för att få uppmärksamhet." sa jag och vände bort blicken till planen igen. "Har du någon ut av dom orsakerna eller någon annan?" frågade jag. Jag ville så gärna veta varför folk mobbade andra.
7 nov, 2013 22:03
|
|
Borttagen
|
"Nej... Jag... Jo." Slank det ur mig. Fan!!! Varför sa jag det!!!!
7 nov, 2013 22:04
|
Du får inte svara på den här tråden.