Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
2 jul, 2012 15:42 |
|
Hermia
Elev |
Lily Evans
Once a MADling, always a MADling 3 jul, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja spela
, Tonks, Ginny eller mrs. Weasley.3 jul, 2012 17:49 |
|
Fairydust
Elev |
Jag älskar ju Bellatrix, så jag säger henne.
Men med mitt hår så tror jag att jag hade passat väldigt bra som Tonks (jag älskade henne i böckerna, men blev väldigt besviken på henne i filmerna, hon ska ha bubbelgumsrosa hår, inte lila!). Jag skulle vilja ha en stor/betydande roll utan att faktiskt behöva vara med så väldigt mycket. Vilket jag anser att både Tonks och Bellatrix har. I don't wanna break these chains! 3 jul, 2012 23:39 |
|
MissLollo
Elev |
3 jul, 2012 23:42 |
|
96hpevanescence
Elev |
Hermione
Eller Luna Lovegood kanske.... Nej, Evanna Lynch är skapad för den rollen så, nej
3 jul, 2012 23:48 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja vara Hedwig, hihihihi.
4 jul, 2012 02:08 |
|
Borttagen
|
du hadde passat som hermione
jag hadde viljat spela luna eller dumbeldor 4 jul, 2012 02:11 |
|
skitidedu
Elev |
4 jul, 2012 03:49 |
|
Molly Potter
Elev |
Hannah Abbot eller Susan Bones.=) =} =] =>
Dans är livet!!! <3 4 jul, 2012 08:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen