Varför är ert brev försenat?
Forum > Harry Potter > Varför är ert brev försenat?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emmasagman
Elev |
jag väntar än idag på brevet, vägrar att ge upp den tanken.
8 maj, 2013 12:23 |
|
Borttagen
|
8 maj, 2013 18:23 |
|
Hydra
Elev |
Jag ser inte riktigt någonting jag bör bli ursäktad för. Men de glädjer mig att du i alla fall kan le.
9 maj, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
Jag tror mitt lämnade i en snöhög för att ugglan inte var beredd på det överfrusna helvetet som kallas Finland. ^-^
9 maj, 2013 15:23 |
|
Hermione. Granger
Elev |
9 maj, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
Ugglan åkte vilse :o
9 maj, 2013 15:45 |
|
Erica
Elev |
9 maj, 2013 19:17 |
|
Ginny-Weasley
Elev |
jag är bara 10 sååå!
かなり愚かな、素晴らしい! 11 maj, 2013 09:06 |
|
Zendaya
Elev |
Det är ca 4 miljoner (om jag minns rätt) brev som försvinner med posten. Mitt Hogwarts brev var en av de. Även ugglor kan tappa brev.
11 maj, 2013 09:10 |
|
Borttagen
|
Hogwwarts finns inte i verkligheten det är eran fantasi som far iväg med er tror jag.
11 maj, 2013 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen