Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du är allt - Dramione

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

1 2 3 ... 10 11 12 ... 15 16 17
Användare Inlägg
Lunisen
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Bra!


Tack!!! Jag blir jätteglad när jag ser att någon har kommenterat!!!!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

1 apr, 2013 00:11

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Lunisen:
Skrivet av Winny Geasley:
Bra!


Tack!!! Jag blir jätteglad när jag ser att någon har kommenterat!!!!!!!!!!
Varsegod! När kommer mer?

1 apr, 2013 00:12

Lunisen
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Lunisen:
Skrivet av Winny Geasley:
Bra!


Tack!!! Jag blir jätteglad när jag ser att någon har kommenterat!!!!!!!!!!
Varsegod! När kommer mer?


Kanske...zzzzzz.....imorgon..gääääsp!!!!! Inte nu...gääääsp...iallafall.....zzzzzz

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

1 apr, 2013 00:23

Borttagen

Avatar


MEEEEER!!!

1 apr, 2013 09:56

ginny2
Elev

Avatar


jättebra *ny läsare* *bevakar*

1 apr, 2013 10:25

Lunisen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MEEEEER!!!


Tack! Det kommer mer nu!!

Kapitel. 12

Vadå ses?
Vadå ses?
Vadå ses?
Frågan ekade i mitt huvud.
Vadå ses?
Vad menade han med ses?
Vad menade han?

Jag låg i sängen och kunde inte somna.
Absolut inte.
Killen som jag var olyckligt förälskad i rodnade inför mig men det var ju för att han hade varit inne på tjejernas toalett .
Fast han hade väl gått dit för att han hörde att någon grät.
Innerst inne kanske han inte var så där elak och taskig.

Lektionerna hade gått väldigt dåligt på grund av att jag hade haft annat att tänka på.
Som Draco Malfoy som satt ett bord bakom mig på trolldryckskonsten.
Jag hade nästan kunnat känna hans kroppsvärme och hans andetag i nacken.

Imorgon var det lördag och jag skulle få sova så långt jag ville.
Skönt!


Hope you like it! Kort. I know but det kan komma more under dagen. Sorry but i gillar att prata svengelska!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

1 apr, 2013 11:07

Lillan Potter
Elev

Avatar


yOU MAKE MAY DAY!

1 apr, 2013 11:39

"Parvati Patil"
Elev

Avatar


AWESOME!!!!!

Ps. Jag vet bara tjejer som skriver FF:s lite konstigt egentligen...

Ps.Ps. Ville bara berätta det i någons FF och då blev det liksom bara din!

I’m a bit dark and twisted.

1 apr, 2013 12:41

Dapoety
Elev

Avatar


Skriv mer, så himmla awesome.

1 apr, 2013 14:54

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av "Parvati Patil":
AWESOME!!!!!

Ps. Jag vet bara tjejer som skriver FF:s lite konstigt egentligen...

Ps.Ps. Ville bara berätta det i någons FF och då blev det liksom bara din!


Felleridón skriver två ff som heter Ynken och Berättelsen om Fortunia, och han är en kille!

1 apr, 2013 17:22

1 2 3 ... 10 11 12 ... 15 16 17

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

Du får inte svara på den här tråden.