20 frågor!
Forum > Off Topic > 20 frågor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Inget speciellt förutom tvn... 2.Det klantigaste du gjort? När jag och min nästkusin var på väg till min morbrors bil och jag tappade koncentrationen på vad jag gjorde och inbillade mig att min morbror gick in i en bil, och jag klev in i samma bil samtidigt som jag pratade med henne och precis när bilen började köra iväg, insåg jag att det var fel bil och jag hoppade ut ur bilen 3.Melodifestivalen vs Idol? Kanske Idol...men jag är inte så intresserad egentligen... 4.Favoritskolämne? Svenska och Historia 5.När blev du medlem på mugglis? I januari 2013 6.Vem ugglar du med just nu? Lite olika 7.Läser just nu? Frågan XP 8.Är du kär? Nä, och vill inte bli heller 9.Höger eller vänster hänt? Höger hänt 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? ? 11.Senaste du åt? Pizza 12.Lyckotal/favorittal? 7 13.Favorit ff? Vid din sida - Molly Evans 14.Vad har du för läxor? Har inga 15.Vem ringde dig senast? Min bror eller pappa 16.Vem sms:de dig senast? Mamma 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Ingen har sagt det (som tur!) 18.Vad ska du göra nu? Ha tråkigt 0_0 19.Vad använder du för webbläsare? Google Chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? Röd
26 jul, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
1.Vad lyssnar du på nu?
Best song ever. ♥ 2.Det klantigaste du gjort? Kommer inte på nu... Kanske skjutit min syrra i magen jättehårt med en fotboll.. ehe.. 3.Melodifestivalen vs Idol? Mello SÅKLART! ♥ 4.Favoritskolämne? Typ allt! 5.När blev du medlem på mugglis? 22 juli 2011 (med Sandy Gromford då) 6.Vem ugglar du med just nu? Just nu ugglar jag inte, men jag tycker om att uggla med Balder, HannaPanna och mums! ♥ 7.Läser just nu? Gregor från ovanjord - Susanne Collins 8.Är du kär? Tror inte det.. 9.Höger eller vänster hänt? Högerhänt! =) 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster! => 11.Senaste du åt? En Bertie Botts böna i alla smaker (Bubbelgumsmak) 12.Lyckotal/favorittal? 10! =) 13.Favorit ff? Let me kiss you - mums och Cherii - Balder 14.Vad har du för läxor? Inga! Sommarlov! =) 15.Vem ringde dig senast? Cajsa 16.Vem sms:de dig senast? Liv 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Filippa kanske... 18.Vad ska du göra nu? Fangirla One Direction.. ♥ 19.Vad använder du för webbläsare? Safari =) 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart och vit =) 26 jul, 2013 21:47 |
|
Dramione99
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 jul, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 jul, 2013 22:19 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Molly Evans - Gullunge!!! ♥
***Don't tickle a sleeping dragon*** 26 jul, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
26 jul, 2013 22:26 |
|
Medi
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu? Imaginary Flying Machine - Itsumo Nandodemo 2.Det klantigaste du gjort? vet inte. 3.Melodifestivalen vs Idol? Inget ;( 4.Favoritskolämne? går inte i skolan men det var bild 5.När blev du medlem på mugglis? 27 apr 2012 6.Vem ugglar du med just nu? ingen ibland så får man en uggla 7.Läser just nu? skarpeldansen 8.Är du kär? nej 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? lite popcorn 12.Lyckotal/favorittal? 7 19 91 13.Favorit ff? har inte läst några 14.Vad har du för läxor? ta mig till en strand (ja jag är seriös) 15.Vem ringde dig senast? min bror 16.Vem sms:de dig senast? min mormors bror 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? anden 18.Vad ska du göra nu? lyssna på musik och tänka på noveller 19.Vad använder du för webbläsare? firefox 20.Vad har du för färg på tröjan? grönrutig Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 jul, 2013 22:29 |
|
YES
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
När min lilla syster spelar minecrafte. 2.Det klantigaste du gjort? Gör klantiga saker jämt, men för att nämna något klantigt jag gjorde igår: Gick normalt genom hotellrummet. Lyckas snubbla på det helt tomma golvet ramla på en fåtölj som i sin tur ramlar på vår packning. Springer sedan iväg ihop om att ingen märkte något. 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen. 4.Favoritskolämne? Bild, religion och historia. 5.När blev du medlem på mugglis? 13 mar 2013 (dock var jag medlem en gång innan) 6.Vem ugglar du med just nu? Ugglar med just nu? Är rätt blyg så är rätt värdelös på att hålla kontrakt med folk via ugglor xD. Så typ ingen. 7.Läser just nu? Inget typ. (SERIÖST, VAD GÖR JAG UNDER SOMMARLOVET EGENTLIGEN?) 8.Är du kär? Japp. Olyckligt kär dessutom. 9.Höger eller vänster hänt? Höger. 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster. 11.Senaste du åt? En macka. 12.Lyckotal/favorittal? 13! 13.Favorit ff? Hur man förstör sitt perfekta liv, tror jag det hette. Mest för att jag gillar sättet det är skrivet på. 14.Vad har du för läxor? Inga, det är sommarlov! 15.Vem ringde dig senast? Min lilla syrra. 16.Vem sms:de dig senast? Mamma. 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Jaodu. Ingen aning, Karro kanske. 18.Vad ska du göra nu? Träffa släkten. 19.Vad använder du för webbläsare? Ingen aning. xD 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart. Whatever
27 jul, 2013 11:28 |
|
Bullen1
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
"Skyscraper" Cimorelli! 2.Det klantigaste du gjort? Hm... Ingen aning! 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen. 4.Favoritskolämne? Slöjd. 5.När blev du medlem på mugglis? 29 apr 2013. 6.Vem ugglar du med just nu? Fred and George, luna lovegood 21 och Liv_Weasley! 7.Läser just nu? Percy Jackson - Född till hjälte! 8.Är du kär? Nepp, tyvärr inte. 9.Höger eller vänster hänt? Vänster. 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Höger. 11.Senaste du åt? Macka, frukost. 12.Lyckotal/favorittal? 19! 13.Favorit ff? Viktigt Bortglömda[SV] av Amaanda. 14.Vad har du för läxor? Inga, det är väl sommarlov? 15.Vem ringde dig senast? luna lovegood 21. 16.Vem sms:de dig senast? Mamma 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Pappa, typ 10 minuter sedan! 18.Vad ska du göra nu? Saker... 19.Vad använder du för webbläsare? Safari. 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart. 27 jul, 2013 13:25 |
|
Borttagen
|
1.Vad lyssnar du på nu?
London Calling med The Clash 2.Det klantigaste du gjort? Förmodligen halkat på en isfläck precis när jag skulle stiga på bussen, och på något vis lyckats glida in under bussen. 3.Melodifestivalen vs Idol? Eftersom jag inte tycker att Melodifestivalen lyckats hålla måttet på samma vis som tidigare år, svarar jag Idol. Dock är jag mer SVT-människa än TV4-människa. 4.Favoritskolämne? Historia, geografi och NO 5.När blev du medlem på mugglis? 11 november 2012 6.Vem ugglar du med just nu? Tar det lugnt med ugglandet just nu, så någon längre konversation har jag bara med Godrica för tillfället 7.Läser just nu? Rubinröd, Saeculum och Titanens förbannelse (PJ) 8.Är du kär? Nope! 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Höger 11.Senaste du åt? Citronklyftor 12.Lyckotal/favorittal? 8 13.Favorit ff? Den flammande bägaren av Godrica är väldigt bra! Dock finns det väldigt många fler! 14.Vad har du för läxor? Inga, det är sommar 15.Vem ringde dig senast? Min kära mor ♥ 16.Vem sms:de dig senast? Kim 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Snygg har jag aldrig fått höra från någon, däremot söt. 18.Vad ska du göra nu? Rädda min tomatplanta ifrån solen. 19.Vad använder du för webbläsare? Internet Explorer 20.Vad har du för färg på tröjan? Svartvit 29 jul, 2013 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen