Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Så att jag kunde gjöra en liten grej."
Hej! 30 apr, 2013 19:00 |
|
Queen Boo
Elev |
''Göra vad?''
jag är jättecoolig älska mig plz 1 maj, 2013 18:43 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Inget..." jag ger upp. Jag hadde tänkt att skrämma Enya.
Hej! 4 maj, 2013 09:51 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vi skyndar oss nu, jag måste härifrån...''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 maj, 2013 16:47 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Okej..."
Hej! 13 maj, 2013 15:25 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar springa.
jag är jättecoolig älska mig plz 15 maj, 2013 21:10 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag följer efter. "Varför måste du härifrån?"
Hej! 31 maj, 2013 21:39 |
|
Queen Boo
Elev |
"För att de i min klan letar efter mig"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 maj, 2013 23:41 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Oj... Det tenkte jag inte på... Dom i min klan kanske letar efter mig..."
Hej! 5 jun, 2013 19:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag springer vidare. ''Skynda nu!''
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jun, 2013 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen