Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
captaiin
Elev |
han är bäst!!! farbrorn man aldrig hade
captaiin 8 jan, 2013 22:20 |
|
Alice Weasley
Elev |
9 jan, 2013 15:24 |
|
NyTo
Elev |
9 jan, 2013 15:27 |
|
lily, luna
Elev |
Jag tycker Hagrid är jättesnäll men han kanske förväntar sig lite för mycket av Harry, Ron och Hermione. Men jag skulle inte säga att han är jobbig
9 jan, 2013 15:55
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 9 kl. 15:57
|
|
SummerQueen
Elev |
9 jan, 2013 15:55 |
|
saganda
Elev |
Enligt mig är Hagrid en fin person, som bara vill alla väl. Han har ett stort hjärta, och ävewn om han inte är något geni så kan han säga visa saker i sin enkelhet.
Att han är lite för envis, och möjligtvis godtrogen (i fallet med Umbridge) tycker jag kan förbises, för han gör ändå sitt bästa. Något som jag tycker är lite irriterande är bilden han ger av Slytherin i första boken, hur han vänder Harry mot elevhemmet innan Harry hunnit skapa sig en egen uppfattning. Alla i Slytherin är ju inte Voldemorts anhängare direkt. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 9 jan, 2013 16:09 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag har aldrig gillat Hagrid sådär jättemycket. Visst, jag har inget emot honom för han är ju snäll och så, men han är inte en av mina favoriter.
13 jan, 2013 15:14 |
|
Miss_A
Elev |
13 jan, 2013 16:09 |
|
Cailine
Elev |
Jag har alltid uppfattat Hagrid som lätt intelligensbefriad.
Lite utvecklingsstörd, så att säga. Tycker att han är snäll, som många andra utvecklingsstörda, men jobbig att ha att göra med i längden. (Jag har erfarenhet då min bror lider av en gravt utvecklingsstörd) ![]() ![]()
13 jan, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Han är inte jobbig, han är skitGULLIIIG.
13 jan, 2013 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen