Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?

Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?

1 2 3 ... 10 11 12 13 14
Användare Inlägg
Ella/Ron
Elev

Avatar


Ron Weasley kort
&
Någon elevhems halsduk från något av dom andra elevhemmen (helst Slytherin)

qqqaqqNah

20 dec, 2012 18:50

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Drake
En anka, åh vad jag vill ha en anka!

20 dec, 2012 19:36

Luna Ravenclaw
Elev

Avatar


En kram

Nej, men en liten fin kinesisk eldboll kasnke, eller ett kort med Ginny på

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

20 dec, 2012 19:54

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


Noone needs to, men en kvast skulle sitta fint för mig ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

20 dec, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


Drake ÅH VAD DU ÄR SÖT. ♥
En kram. Och en klapp på axeln, en julklapp ehehehe. :'3
(Julklapp = en vanlig klapp fast du har en tomteluva på dig.)

Kanske även bör nämna att jag samlar på Vettlösa Vendelin, om du har några över alltså. ^___^'

20 dec, 2012 21:18

Minihäst
Elev

Avatar


EN ANKA ELLER EN HALSDUK MED NÅGON ANNAN ELEVHEMSFÄRG!!!! ge miiiig

another day, another slay

20 dec, 2012 21:34

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


"Det är roligare att ge än att ta" sa en vis gubbe till mig en gång!
Han var tjock, rödklädd och hade ett stort skägg

- hakunamatata - ^.^

20 dec, 2012 21:40

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av LaylaCatcher:
Drake:

Du behöver verkligen inte köpa eller göra något till mig åtminstone!
Så långt jag vet så bor vi antagligen i olika land

Men som [user]Godrica[/user sa, så skulle en snöboll sitta fint
Spelar ingen roll om man bor i olika land om man skickar mugglisjulklappar via Weasleys Vassa Vintervaror Dessutom tror jag inte det går att göra någonting själv, förumtom meddelandet, tror att allt måste köpas för Galleoner.

20 dec, 2012 21:44

fotbollsbruno
Elev

Avatar


Haldsduk från griffindor, slyterin och raveclaw. Harry kort,
Ron kort och Hermione kort. Åskvigg, Nimbus 2001, Silverpil.

21 dec, 2012 09:24

Borttagen

Avatar


Vad som helst, jag blir glad om jag får något överhuvudtaget

21 dec, 2012 09:45

1 2 3 ... 10 11 12 13 14

Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?

Du får inte svara på den här tråden.