Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Ron Weasley kort
& Någon elevhems halsduk från något av dom andra elevhemmen (helst Slytherin) qqqaqqNah 20 dec, 2012 18:50 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Drake
En anka, åh vad jag vill ha en anka! 20 dec, 2012 19:36 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
En kram
Nej, men en liten fin kinesisk eldboll kasnke, eller ett kort med Ginny på Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 20 dec, 2012 19:54 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
20 dec, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Drake ÅH VAD DU ÄR SÖT. ♥
En kram. Och en klapp på axeln, en julklapp ehehehe. :'3 (Julklapp = en vanlig klapp fast du har en tomteluva på dig.) Kanske även bör nämna att jag samlar på Vettlösa Vendelin, om du har några över alltså. ^___^' 20 dec, 2012 21:18 |
|
Minihäst
Elev |
EN ANKA ELLER EN HALSDUK MED NÅGON ANNAN ELEVHEMSFÄRG!!!! ge miiiig
another day, another slay 20 dec, 2012 21:34 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
"Det är roligare att ge än att ta" sa en vis gubbe till mig en gång!
Han var tjock, rödklädd och hade ett stort skägg - hakunamatata - ^.^ 20 dec, 2012 21:40 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Spelar ingen roll om man bor i olika land om man skickar mugglisjulklappar via Weasleys Vassa Vintervaror Drake: Du behöver verkligen inte köpa eller göra något till mig åtminstone! Så långt jag vet så bor vi antagligen i olika land Men som [user]Godrica[/user sa, så skulle en snöboll sitta fint 20 dec, 2012 21:44 |
|
fotbollsbruno
Elev |
Haldsduk från griffindor, slyterin och raveclaw. Harry kort,
Ron kort och Hermione kort. Åskvigg, Nimbus 2001, Silverpil. 21 dec, 2012 09:24 |
|
Borttagen
|
Vad som helst, jag blir glad om jag får något överhuvudtaget
21 dec, 2012 09:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen