Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit par?

Forum > Harry Potter > Favorit par?

1 2 3 ... 10 11 12 ... 16 17 18
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


Bara jag som gillar Severus och Harry dårå? :-(

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

5 mar, 2011 22:12

WillTurner
Elev

Avatar

+2


Skrivet av soratanaka:
Bara jag som gillar Severus och Harry dårå? :-(

Voldemort och McGonagall. ♥

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

5 mar, 2011 23:01

soratanaka
Elev

Avatar


@WillTurner; Finns en sådan om jag inte misstar mig! Finns även en TRLL. :-D

Hehehe~

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

5 mar, 2011 23:03

WillTurner
Elev

Avatar


8''3

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

6 mar, 2011 13:02

AlmaLu
Elev

Avatar


Bill och Fleur är bäst! ♥

7 mar, 2011 19:38

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av AlmaLu:
Bill och Fleur är bäst! ♥

Nee. :c

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

8 mar, 2011 12:45

Samsara
Elev

Avatar


Skrivet av soratanaka:
Haha, om jag säger mina faveshippings så kommer hela mugglis kasta drakbollar på mig. Slash ftw.


Well, samma här. :'3

8 mar, 2011 13:06

mrfufnek
Elev

Avatar


Dumbledore och McGonnagall!

HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN!

8 mar, 2011 15:05

Simonlack
Elev

Avatar


Min åsikt är Bill och Fleur, Lily och James och Ron och Harry

Lily and James one of the cutest couple of time!

8 mar, 2011 15:42

Lily Potter
Elev

Avatar


Ähm, jadu. ^.^
Vet inte, men Ron och Hermione är väl gulliga antar jag...
Och det skulle vara lite halvt awesome om Voldemort och Bellatrix var ett par.
Gillar också Bill och Fleur, eftersom det är kärlek när dom kallar Fleur för "Slemgrodan." Aww. ♥

~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~

8 mar, 2011 17:34

1 2 3 ... 10 11 12 ... 16 17 18

Forum > Harry Potter > Favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.