Lilly Evans liv
Forum > Fanfiction > Lilly Evans liv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
20 jan, 2013 10:26 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ja, vi väntar och längtar. Stressa inte bara. Du vet, den som väntar på något gott...
I would have died! I would have died rather than betray my friends 20 jan, 2013 13:16 |
|
Borttagen
|
Vi alla har tålamod. Ta det lungt
20 jan, 2013 16:23 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skrev färdigt nu!!
Hoppas ni inte fick vänta för länge. Jag tar en mening från förra kapitlet så ni minns _____________________________________ ”I vattnet och drunknar eller i gryffindor tornet”*** Sa jag. ”Va???” Lily såg oroad ut . ”Lugn han är i Gryffindor tornet.” Sa jag. *Lily* ”Va???” Sa jag. Jag ville inte att han skulle dö på grund av mig. ”Lugn han är i Gryffindor tornet” Sa Sirius. ” Du svara aldrig på min fråga” Sa Sirius. ”Eheee… Vi prata” Sa jag. Jag ville inte säga att jag gjorde slut. ”Om vad?” Det var som Sirius redan visste allt men ville att jag skulle säga det. Jag suckade och la mig ner. ”Okej… Hoppas du blir bättre” Sa Sirius och gick iväg. Alice hade gått på toa. Jag visste inte var madam pomfrey var. Så jag tog chansen och reste mig ur sängen. Det börja snurra lite. Fast det gick fort bort så jag började gå iväg till Gryffindor tornet. Jag hörde att ånga hälsa på mig och frågade frågor men jag brydde mig inte. Jag visste eller trodde att han gillar mig. Annars borde han inte försöka drunkna. När jag var uppe sa jag lösen ordet. ”Fel ord” Sa Tjocka damen. ”Är det inte Hippogriff?” Frågade jag. Har dom bytt lösenord fråga jag mig själv. ”Nej” Sa hon. Jag hörde att nån kom upp från trappan och vände mig om. ”Lily! Får du redan gå ifrån sjukhus flygen??” Fråga Sirius. ”Nej!... Men snälla sig inte till ån jag måste får göra en grej.” Sa jag och bad. ”Okej” Sa han. Sirius gick framför mig och sa lösen ordet: ”Börti botts bönor.” Jag gick in efter honom. När jag kom in såg jag James stå och kyssa en tjej. Hon gick i årskurs 4. Jag gick ner och tårarna börja komma. Jag började bli yr i huvudet utav att springa. Men jag brydde mig inte. Jag börja se suddigt. Men jag visste vägen ändå så jag fortsatte att springa. Men sen stanna jag och satte mig ner. Jag var så yr att jag inte kunde gå mer. Jag försökte fokusera på andetagen. ”Hon är här!” Hörde jag nån säga. Men jag såg inte vem det var. Det börja bli svart. __________________________________________ Hoppas ni gillar det. I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 21 jan, 2013 19:01 |
|
LunaLove<3
Elev |
21 jan, 2013 19:05 |
|
Hedwig96
Elev |
jättebra!
stackars Lily! 21 jan, 2013 19:06 |
|
lily, luna
Elev |
21 jan, 2013 19:17 |
|
Queen Boo
Elev |
bra!
jag är jättecoolig älska mig plz 21 jan, 2013 20:45 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Kul med ett nytt kapitel igen. Fast du hade sagt att du höll på så började jag bli orolig att du hade tröttnat på att skriva. Men nu kom ett nytt kapitel
I would have died! I would have died rather than betray my friends 22 jan, 2013 13:24 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Kul med ett nytt kapitel igen. Fast du hade sagt att du höll på så började jag bli orolig att du hade tröttnat på att skriva. Men nu kom ett nytt kapitel man kan aldrig tröttna när man har så här bra läsare I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 22 jan, 2013 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen