PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Sideswipe: ((Ska vi ta en paus? Vi har rollat typ non-stop sedan vi båda varit inloggade XD))((Jag orkar inte rolla just nu...)) ![]()
5 dec, 2012 15:43 |
|
Sideswipe
Elev |
5 dec, 2012 15:50 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Sideswipe: Me too..ja jag är lite trött... OH MY GODS HAR DU SETT KHIONES VERK?! Min moster är fast hos oss (not too bad, but she realy wanna go to my other aunt and visit her) och mamma kan inte åka till Göteborg pga tågstopp och allt såntär... KHIONE IS ANGRY WITH US. ![]()
5 dec, 2012 16:05 |
|
Sideswipe
Elev |
5 dec, 2012 16:09 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Okaj I'm bored så jag tänker rolla... Du behöver inte göra det))
Hazel bytte om till en simpel vit t-shirt och militärbyxor och ordentliga kängor. Hon gick till banan, nervös, och Peter stod redan där och väntade. Han vinkade mot Hazel och log. "Dags för bågskytte." sa han och log. "Nu ska vi se om du verkligen har skills." I'm screwed. Le och nicka bara... tänkte Hazel men log bara och nickade. Hon gick in i banan, tog en pilbåge och helt plötsligt kände hon sig hel. Snabbt som blixten sköt hon tre pilar i rad, alla klyvde varandra innan de ens kommit till måltavlan. Peter stirrade på henne. "Wow." sa han. "Du har verkligen skills! Hur gör ni det där?" Hazel rodnade och sänkte pilbågen. "Jag vet inte. Det bara... Går inte att förklara." Peter nickade. Han kastade redan konstiga blickar på henne. Hazel önskade att hon kunde transferera sig därifrån. Hon harklade sig. "Ja... Öh, är du bra på det?" Peet skrattade. "Jag? Nej, jag suger. Titta bara." Han försökte skjuta, men kom inte ens nära mitten av måltavlan. Hazel skrattade. "Håll så här." Hon visade sitt grepp om sin pilbåge för honom, och han försökte härma det. "Nu." sa jag, och han sköt. Den här gången kom den i mitten. "Nice." sa han och stirrade förvånat på sin pilbåge. "Nu ska Nick allt få för att ha retat mig om att jag är usel på bågskytte. Hazel lade hängde tillbaka pilbågen, och helt plötsligt var hon gamla vanliga Hazel igen. "Du är usel, men du kan bli bättre." sa hon och log lite snett mot Peter. Han skrattade. "Okej, vad händer nu?" frågade Hazel. ![]()
5 dec, 2012 18:57 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag sitter på huk uppe på den 30 meter höga lyktstolpen med 4 strålkastare och ser ner på Peet och Haz som går ut från Pliområdet. De skrattar och det syns på Peet att han gillar henne.
"Emma!" ropar han plötsligt och tittar upp mot mig. "Kan du visa Hazel hinder banan?" Jag flinar åt Hazels ansiktsuttryk och hoppar sedan ner. "Ville ni nåt?" ((Snälla kan jag vara ensam om det? Jag vill vara snabbast på hinderbanan oxå!!!! Jag vill vara bäst!!!!!!)) ![]() Min Blogg!!
5 dec, 2012 19:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Sure! Hazel är rädd för höjder, men hon är jättebra på akrobatik (varje gång hon 'akrobaterar' i luften är hon inte rädd, men annars är hon det) Det är en av hennes skills))
Hazel höjde på ett ögonbryn när hon kommit över chocken. "Visst." Peter kastade ett retsamt ögonkast mot Hazel, men hon bara himlade med ögonen. "Okej, jag ska gissa, du är helt awesome på hinderbana och Peter vill bara se mig krossad efter att jag ägde ut honom under bågskytten?" Sa hon till Emmony. "Jag är rädd för höjder, så jag kommer förlora. Det enda jag kan är att skjuta pilbåge, och det upptäckte jag igår." ![]()
5 dec, 2012 23:13 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag skrattar. "Nej. Peter suger på hinderbanan, det är därför han brukar hoppa över den."
Peter himlar med ögonen och tågar där ifrån. "Ska vi gå?" Jag pekar med tummen i riktning mot hinderbanan. "Sa du att du var rädd för höjder?" ![]() Min Blogg!!
6 dec, 2012 09:29 |
|
Ginny!!!!
Elev |
7 dec, 2012 12:56 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag ler. "Det är okej att vara rädd. Speciellt höjd
rädd. Det är det många som är här omkring." Jag går fram till en bod och hämtar en sele och en hjälm till Haz. "Ta på dig de här." Jag räcker henne sakerna och hon får ett skrämd blick i ögonen. "Ta det lugnt. Selen kommer hindra dig från att ramla ner." ((Det är en höghöjds bana 20 meter upp i luften.)) ![]() Min Blogg!!
7 dec, 2012 13:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen