Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"aj..du borde klippa naglarna"
11 okt, 2012 17:56 |
|
mums
Elev |
"Jag är vampyr, jag gör inte sånt.", säger jag och skrattar. Vi sätter oss i bilen och precis då kommer det en blixt bortanför skogen.
![]()
11 okt, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
jag trycker mig intil Edward, och tittar på han
11 okt, 2012 18:01 |
|
mums
Elev |
Jag suckar. Jag gillar inte när det är trångt. Det känns som om jag ska få klaustrofobi. Men nu är det faktiskt okej.
![]()
11 okt, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
"oh..jag är ledsen..men jag gillar inte blixten"
11 okt, 2012 18:05 |
|
mums
Elev |
11 okt, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
"oh...bra" sa jag
11 okt, 2012 18:11 |
|
mums
Elev |
11 okt, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
"Edward är bara så het" tänker jag
11 okt, 2012 18:14 |
|
mums
Elev |
11 okt, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen