Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
LYS MELK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är bara sååååå gott!!!
16 okt, 2011 18:55 |
|
Luna 1
Elev |
16 okt, 2011 18:58 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: LYS MELK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är bara sååååå gott!!! JAA!!! Min plockgodis påse äär alltid överfylld med dom ![]() ![]()
16 okt, 2011 19:01 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
Choklad är mitt liv typ hahah, Lys melk är det bästa jag vet, fast säger platta choklad till dem, hahha skriv upp det!
16 okt, 2011 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen