Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Allt! XD
15 sep, 2012 13:52 |
|
nowisa
Elev |
22 sep, 2012 10:20 |
|
Dream
Elev |
Jag gillar seriöst inte honungsöl, men det kan bero på att den honungsöl jag smakat var toppad med sojagrädde vilket är disgusting :3 Själva honungsölen är så fasansfullt onyttig, man liksom bara känner allt socker som tvingas ner i sin lilla mage
OCH SEDAN KOMMER VARMCHOKLAD, OM JAG KÄNNER LUKTEN AV DET KAN JAG INTE MOTSTÅ, JAG BARA MÅSTE HA! okej, det var det, nu vet ni!
22 sep, 2012 11:02 |
|
Hedwig00
Elev |
PUMPASAFT!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ħɛ∂ωιɢ00 22 sep, 2012 11:06 |
|
UIFmoa
Elev |
22 sep, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
Honungsöl
22 sep, 2012 14:55 |
|
Perv123
Elev |
varm choklad :3
23 sep, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Varm choklad, eller vatten såklart.
23 sep, 2012 15:24 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Då får du åka till Harry Potter world eller liknande HP ställen! Själv har jag smakat honungsöl men dock inte pumpasaft och detta besvärar mig
23 sep, 2012 15:52 |
|
UIFmoa
Elev |
Skrivet av Amaia lovegood: Då får du åka till Harry Potter world eller liknande HP ställen! Själv har jag smakat honungsöl men dock inte pumpasaft och detta besvärar mig Jaa, men då måste man ha föräldrar som går med på det också
23 sep, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen