The Hunger Games [SYOT]
Forum > Fanfiction > The Hunger Games [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmsaan
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Tack för din förståelse. Men jag tror att jag vill lägga ned det här helt. För jag är inte så jättesugen på att fortsätta skriva på det här :c Ledsen allihopa. <//3 Det är helt upp till dig om du vill skriva eller inte Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 16 sep, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
Det är ditt eget beslut
16 sep, 2012 17:23 |
|
Lucy och Rose
Elev |
16 sep, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Ja men varför
16 sep, 2012 17:57 |
|
Lucy och Rose
Elev |
16 sep, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
ok men stänger du hela spelet
16 sep, 2012 19:57 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok men stänger du hela spelet Ja, det gör hon, iallafall som jag har uppfattat det. 16 sep, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeej
16 sep, 2012 20:31 |
|
Lucy och Rose
Elev |
För tillfället stänger jag spelet, men ha gärna kvar den som bevakad tråd, ifall att jag skulle få får mig att börja skriva.
16 sep, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Okej!^^
17 sep, 2012 07:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen