Vem har bäst stil i HP?
Forum > Harry Potter > Vem har bäst stil i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lilipotter
Elev |
Jag tycker nästan att alla har samma stil
Harry potter in my life <3 <3 21 feb, 2011 12:11 |
|
NicholasPotter
Elev |
Jag gillar speciellt Lupins outfits. Slitna och coola... Ja.
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 21 feb, 2011 15:39 |
|
Rowena
Elev |
Yeah, Lupin. Men Umbridge har fina kläder. HOST!
Trelawney... hon har en egen stil ! Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 feb, 2011 16:37 |
|
Harry Potter fan nr 1
Elev |
bellatrix lätt
21 feb, 2011 16:45 |
|
ikka
Elev |
Jag tycker skoluniform är fint! Men eh, annars Bella, vilket jag antar att jag redan skrivit.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 feb, 2011 18:01 |
|
Rowena
Elev |
Ja, man skriver mycket i de här forumen ^^ Skoluniformerna skulle jag vilja ha (a)
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 feb, 2011 18:29 |
|
Freja
Elev |
Hermione........och Luna!
![]() Everything is Dramione and nothing hurts. 27 nov, 2011 15:52 |
|
Gosseflikka
Elev |
Bellatrix helt klart om jag kunde skulle jag snott hennes stil!!!
andra plats scabior helt klart !! We are the HARRY POTTER generation!!! <3 27 nov, 2011 15:55 |
|
Borttagen
|
lol. måste nog hålla med lite grand ^^ Men han skulle faktiskt sluta med den där tvättbjörns-looken. xx 27 nov, 2011 16:32 |
|
Borttagen
|
Dumbledore med sina eh... klädnader? Uh? xD
27 nov, 2011 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen