Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Husky
Elev |
Draco Malfoy
och Neville Longbottom '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 13 feb, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Luna, Draco och Bellatrix
13 feb, 2011 20:33 |
|
Celectrina
Elev |
Seamus Finnigan
En cirkel har ingen början 14 feb, 2011 09:06 |
|
Erk10
Elev |
14 feb, 2011 11:39 |
|
mitchan
Lärare |
14 feb, 2011 13:43 |
|
Borttagen
|
jag tyker att ginny som flika och harry som pojke men bara i ettan och tvåan!
14 feb, 2011 14:16 |
|
Borttagen
|
Tycker Neville är så söt. :3
15 feb, 2011 22:07 |
|
MrsPotter
Elev |
Harry Potter i dom första 4 filmerna, Neville och Hermione... Draco , Luna, Ron , Nigel och Colin creevey
Mrs.Potter föralltid. Yepp! Vi är gifta. Så sorry girls! 16 feb, 2011 12:12 |
|
Borttagen
|
Cedric Diggory in my heart
16 aug, 2011 16:29 |
|
Dementoren
Elev |
16 aug, 2011 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen