The Filllegames [mugglisgame]
Forum > Fanfiction > The Filllegames [mugglisgame]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ollis100
Elev |
MissWentz: Du kan ju skriva slåttrarna till 2, 3, 4, 5, 9 och 11 c:
hej 14 aug, 2012 21:14 |
|
MissWentz
Elev |
14 aug, 2012 21:31 |
|
95mas
Elev |
Jag är gärna med som handledare för distrikt 9. Ska inte handledaren vara med i slåttern för i så fall kan du skriva för 2,5,9 och 11
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
15 aug, 2012 08:42 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av 95mas: Jag är gärna med som handledare för distrikt 9. Ska inte handledaren vara med i slåttern för i så fall kan du skriva för 2,5,9 och 11 Gärna, jag får väl ta och skriva på då! ![]()
15 aug, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Jepp! ^^ Lycka till!
15 aug, 2012 17:27 |
|
MissWentz
Elev |
är kommer en mall som spelarna ska fylla i och skicka till mig i ugglepost. ^^
Nisse Dramione99 Goizan celina DobyTonks_xD t i l d a LunaLovegood1 kotte7 luna lovegood99Ginny weasley99 Ollis100PixiLuna.LovegoodM.Potter MALL! Vad ska jag kalla dig i spelen/vad vill du heta?: Personliget: Utseende: Övrigt: Ålder: Kön: Arenan: Vapen: Svaghet: Styrka: Karririst?: En till intervjuv kommer att skickas. ![]()
15 aug, 2012 17:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-17 kl. 13:12
|
|
Borttagen
|
Kan man vara handledare i distrikt 12? :O
15 aug, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
jag har skickat
15 aug, 2012 17:55 |
|
95mas
Elev |
15 aug, 2012 17:56 |
|
MissWentz
Elev |
15 aug, 2012 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen