En kostig sak i böckerna
Forum > Harry Potter > En kostig sak i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
7 feb, 2011 19:53 |
|
liuns
Elev |
De gör nog det bara att hon inte tar med det i böckerna
10 dec, 2011 16:24 |
|
Borttagen
|
Klart hon inte kan ta med allt, men någon gång ibland skulle hon kunna gjort..
10 dec, 2011 16:29 |
|
Theabeanr1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Klart hon inte kan ta med allt, men någon gång ibland skulle hon kunna gjort.. ^^Precis, men det är ju typ aldrig någon i en bok som går på toa... 10 dec, 2011 16:47 |
|
Jessica Tonks
Elev |
10 dec, 2011 17:17 |
|
Solkatten
Elev |
Varför skulle hon ha med att de gick på toa? xD Det skulle bara varit sjukt onödigt att ha med och det är inte heller särskilt intressant
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2011 17:25 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
HAHA! Det har jag inte tänk på förut! XD
10 dec, 2011 17:44 |
|
prongs
Elev |
jo men fett kul å veta varje gång harry eller ron bajsar.. jätteintressant ju! *ironisk*
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 10 dec, 2011 17:47 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Jag tror inte hon kan ta med en massa "onödiga" saker, det skulle ju bli ganska tråkigt att läsa om hon hela tiden skriver att de går på toa, andas ,dricker, äter, går...
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 10 dec, 2011 18:06 |
|
psykotiskaoljud
Elev |
varför skulle hon skriva varje gång dom går på toa? de är väl inte de som e intressant?
27 dec, 2011 10:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen