Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilket ämne vill du bli lärare i?

Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Dream
Elev

Avatar


Ja, jag skulle vilja bli lärare i alla ämnen.
Men jag får helt enkelt fördjupa mina tankar.
Så, Skötsel och vård av magiska djur eller Försvar mot svartkonster. Haha.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

11 aug, 2012 19:14

Borttagen

Avatar


Trolldryckskonst eller försvar mot svartkonster

12 aug, 2012 09:30

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Trollformellära

"Hm, you must be a Weasley"

12 aug, 2012 18:53

lusianna
Elev

Avatar


Sjötsel av magiska djur eller försvar mot svartkonster

Lusianna

12 aug, 2012 19:31

Queen Boo
Elev

Avatar


Skötsel och vård av magiska djur eller trollformellära

jag är jättecoolig älska mig plz

12 aug, 2012 21:45

Le
Elev

Avatar


Förvanlingskonst eller skötsel och vård av magiska djur!

http://media.tumblr.com/tumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif <-- Varför blir det ingen bild? :(

12 aug, 2012 22:02

TrueLuna
Elev

Avatar


Skötsel och vård av magiska djur och trolldryckskonst skulle vara häftigt...

- Love between the houses! <3<3<3

12 aug, 2012 22:04

Clementin
Elev

Avatar


Trollformellära tror jag. C:

15 aug, 2012 09:00

Borttagen

Avatar


Talmagi eller försvar mot svartkonst kanske troldolmerutsl

17 aug, 2012 17:55

Borttagen

Avatar


Trolldryckskonst

17 aug, 2012 18:41

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?

Du får inte svara på den här tråden.