Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
Ja, jag skulle vilja bli lärare i alla ämnen.
Men jag får helt enkelt fördjupa mina tankar. Så, Skötsel och vård av magiska djur eller Försvar mot svartkonster.
11 aug, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst eller försvar mot svartkonster
12 aug, 2012 09:30 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Trollformellära
"Hm, you must be a Weasley" 12 aug, 2012 18:53 |
|
lusianna
Elev |
Sjötsel av magiska djur eller försvar mot svartkonster
Lusianna 12 aug, 2012 19:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Skötsel och vård av magiska djur eller trollformellära
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2012 21:45 |
|
Le
Elev |
Förvanlingskonst eller skötsel och vård av magiska djur!
http://media.tumblr.com/tumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif <-- Varför blir det ingen bild? :( 12 aug, 2012 22:02 |
|
TrueLuna
Elev |
Skötsel och vård av magiska djur och trolldryckskonst skulle vara häftigt...
- Love between the houses! <3<3<3 12 aug, 2012 22:04 |
|
Clementin
Elev |
Trollformellära tror jag. C:
15 aug, 2012 09:00 |
|
Borttagen
|
Talmagi eller försvar mot svartkonst kanske troldolmerutsl
17 aug, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst
17 aug, 2012 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen