The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av AlexZz: Jag kanske missade att svara på senaste meddet... o.o Tror nog det.... ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 17:22 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag joinar distrikt 9
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 31 jul, 2012 20:39 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
31 jul, 2012 23:03 |
|
Clara Darkin
Elev |
1 aug, 2012 09:48 |
|
LillLuna
Elev |
1 aug, 2012 11:40 |
|
amanda1104
Elev |
Snart börjar det... Mest handledare som saknas...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 aug, 2012 13:53 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av amanda1104: Snart börjar det... Mest handledare som saknas... Ni kan väl tipsa era vänner? Ganska många handledare och MÅNGA sponsorer ~MY TUMBLR~ 1 aug, 2012 16:09 |
|
amanda1104
Elev |
MollyWeasley eller bods168
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 aug, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12!
Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det* 1 aug, 2012 16:17 |
|
amanda1104
Elev |
Vi har inte börjat än...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 aug, 2012 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen