A new Mugglis Game!
Forum > Fanfiction > A new Mugglis Game!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mums: Har hållt på med kladd hemma..... skrev först vilka som hade dött( vet nt varför!) å sen skulle jag skriva kapitel. har jag förklarat bra nu? ska se om jag kan lägga in ett kapitel nån gång i efterhand om det går. det kanske nt passar.. men vi får se hur det blir! ahh det bli nog bra 13 aug, 2012 18:14 |
|
Dramione99
Elev |
Nu blir jag riktigt jävla (ursäkta uttrycket) förbannad!!!!!!
Ok, strunta i det där uppe, aja, VARFÖR LÄGGER DU UPP DE SOM HAR DÖTT INNAN VI FÅTT LÄSA DET DU SKRIVIT???!! DÅ BLIR DET JU INGET SPÄNNANDE FÖR OSS ATT LÄSA!!!! Jag menar, om du vill göra så, så är det självfallet upp till dig, men då får du gärna spoila det, tack! Jag trodde du skulle publicera vilka som dött de olika dagarna i samband med att du lagt upp en ny del. Skrivet av mums: Har hållt på med kladd hemma..... skrev först vilka som hade dött( vet nt varför!) å sen skulle jag skriva kapitel. har jag förklarat bra nu? ska se om jag kan lägga in ett kapitel nån gång i efterhand om det går. det kanske nt passar.. men vi får se hur det blir! Ja, jag förstår vad du menar. Men det bästa är om du har det exempelvis så här, tycker jag. Döda: Dag 1 Spoiler: Tryck här för att visa! Dag 2: Spoiler: och så vidare ...Tryck här för att visa! När du publicerar en ny del av själva storyn tycker jag verkligen att du ska göra ett nytt inlägg varje gång - annars kommer detta bli rörigt känner jag! 13 aug, 2012 18:19 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Borttagen: njaa du har rätt! men vi kan ju..nej jag vet nt..... tjaaa vi får se... jag har väl typ.. nt riktigt glömt, för jag visste att det skulle göras... kan jag få några tips??????? jag vill nt förstöra nåt men jag vill ändå att det ska vara en berättelse i det hela!men om någon läser det i början så är det ju på nåt set förstört (jag har inte läst de döda) ![]()
13 aug, 2012 18:23 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: njaa du har rätt! men vi kan ju..nej jag vet nt..... tjaaa vi får se... jag har väl typ.. nt riktigt glömt, för jag visste att det skulle göras... kan jag få några tips??????? jag vill nt förstöra nåt men jag vill ändå att det ska vara en berättelse i det hela! men om någon läser det i början så är det ju på nåt set förstört (jag har inte läst de döda) Jag kan komma med några tips här nu! 1. Ta bort det där med alla döda i ditt första inlägg. 2. Ta dig tid att skriva välskrivana delar om oss i huvudstaden eller på arenan. 3. Publicera de i olika inlägg. 4. När blodbadet väl är över så skriver du i en spoiler vilka som dött, och vilka som överlevt. Eller så gör du en ny spoiler längst ned om vilka som fortfarande lever och ändrar den när någon ny person dör. (är mkt för spoiler, haha). 5. Om du inte vill "förstöra" nåt så klistra in det och spara i ett dokument i word. 13 aug, 2012 18:28 |
|
mums
Elev |
13 aug, 2012 18:30 |
|
Goizan
Elev |
Men varför är jag inte uppskriven bland alla de som är med
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
13 aug, 2012 18:31 |
|
Dramione99
Elev |
13 aug, 2012 18:35 |
|
mums
Elev |
13 aug, 2012 18:38 |
|
Dramione99
Elev |
Hm, hon kanske kan ta Lavender3088:s plats, eftersom att hon verkar ha tagit bort sig .....?
13 aug, 2012 18:40 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av Dramione99: Hm, hon kanske kan ta Lavender3088:s plats, eftersom att hon verkar ha tagit bort sig .....? Det stod att det fanns en plats kvar och sen tog jag den, skrev jag. Tror det var Lavender3088:s plats. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
13 aug, 2012 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen