Vem tycker du
Forum > Harry Potter > Vem tycker du
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Typ världens svåraste fråga! Gillar dom allihopa
10 okt, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
jag tycker bäst om Fred och George. Fast jag gillar allihopa alla har bra egenskaper som passar i familjen
Molly: har det lilla mammiga sättet att tjata som en mamma gör Athur: Är en sån typ som förstår sina barna Bill: Vågar vara sig själv Charlie: bra handskas med drakar Percy: Bra leddarskap och har mycket koll på sina saker fred och George: är de grymt roliga personerna i familjen Ron: Är lite som Percy och han är ja han är bra på sitt lilla vis Ginny: Hon är bra på att vara envis och är den enda tjejen av syskonen. 10 okt, 2012 20:10 |
|
DarkBells
Elev |
10 okt, 2012 22:51 |
|
Linisa
Elev |
Jag gillar Ginny
10 okt, 2012 22:55 |
|
kakan42
Elev |
Ginny, och geoge!
11 okt, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Molly!
14 okt, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Percy
14 okt, 2012 17:35 |
|
Danzi
Elev |
Åh, gillar ju hela familjen Weasley.. går inte att välja.. men hm.. typ.. weasley tvillingarna, Ron och Molly
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 okt, 2012 18:53 |
|
CoralineMaingoor
Elev |
Jag gillar Molly, hon är så himla mysig! Jag gillar hela familjen Weasley.
''You are just as sane as I am.'' 14 okt, 2012 19:27 |
|
swagrid
Elev |
Ginny, ofcourse! ♥
Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D 14 okt, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen