Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Marvolo
Elev |
Hm.. Svårt. Gillar Hufflepuff, och slytherin.
YES YES. Älskar gryffindor också men ja. 2 aug, 2012 21:44 |
|
Minihäst
Elev |
Gryffindor men sen lärde jag mig lite om elevhemmenxDdå var ju hufflepuff så självklar!
another day, another slay 2 aug, 2012 22:00 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
När jag var liten ville jag vara Gryffindor precis som guld trion haha xD Sen ville jag vara i Ravenclaw för att jag hamna i det på hogwarts.nu
Sen insåg jag att jag hörde hemma i Slytherin ![]()
2 aug, 2012 22:28 |
|
Hydra
Elev |
Slytherin is where I belong.
2 aug, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2012 22:49 |
|
Hydra
Elev |
2 aug, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Slytherin
4 aug, 2012 16:46 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ville vara hufflepuff eller gryffindor. Jag var nästan säker att jag skulle hamna i hufflepuff.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 4 aug, 2012 16:58 |
|
Rawenclaw98
Elev |
4 aug, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Slytherin
4 aug, 2012 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen