Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ännu ett Mugglisgame [SYOT]

Forum > Fanfiction > Ännu ett Mugglisgame [SYOT]

1 2 3 ... 10 11 12 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


nej men det är så att det tar mindre tid innan själva hungerspelen börjar

5 aug, 2012 19:10

Borttagen

Avatar


ah då förstår jag lite mer men jag förstår fortfarande inte varför det pratas så mycket om det

5 aug, 2012 19:12

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ah då förstår jag lite mer men jag förstår fortfarande inte varför det pratas så mycket om det


Här har du:
Skrivet av Borttagen:
Jag börjar skriva ikväll.

FRÅGA!

Vill ni att allt ska börja på plattorna eller i träningscentret?


Hej

5 aug, 2012 19:15

Borttagen

Avatar


träningscentret

5 aug, 2012 19:17

Borttagen

Avatar


Träningcentret 8D

5 aug, 2012 20:18

LupinMarauder
Elev

Avatar


Plattorna? Då kanske jag blir så rädd att jag darrar ner från plattan
Nej men träningscentret ;D

Hej!

5 aug, 2012 20:22

Borttagen

Avatar


träningscentret leder

5 aug, 2012 20:24

Borttagen

Avatar


Okej, det blir plattorna
Räkan med att kapitlet kommer sent ikväll!
Solsidan kom i mellan

5 aug, 2012 20:30

Borttagen

Avatar


Okej

5 aug, 2012 20:31

Borttagen

Avatar


I'LL WAIT >8D

5 aug, 2012 20:36

1 2 3 ... 10 11 12 ... 19 20 21

Forum > Fanfiction > Ännu ett Mugglisgame [SYOT]

Du får inte svara på den här tråden.