Ännu ett Mugglisgame [SYOT]
Forum > Fanfiction > Ännu ett Mugglisgame [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nej men det är så att det tar mindre tid innan själva hungerspelen börjar
5 aug, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
ah då förstår jag lite mer men jag förstår fortfarande inte varför det pratas så mycket om det
5 aug, 2012 19:12 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: ah då förstår jag lite mer men jag förstår fortfarande inte varför det pratas så mycket om det Här har du: Skrivet av Borttagen: Jag börjar skriva ikväll. FRÅGA! Vill ni att allt ska börja på plattorna eller i träningscentret? Hej 5 aug, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
träningscentret
5 aug, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Träningcentret 8D
5 aug, 2012 20:18 |
|
LupinMarauder
Elev |
Plattorna? Då kanske jag blir så rädd att jag darrar ner från plattan
Nej men träningscentret ;D Hej! 5 aug, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
träningscentret leder
5 aug, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Okej, det blir plattorna
Räkan med att kapitlet kommer sent ikväll! Solsidan kom i mellan 5 aug, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Okej
5 aug, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
I'LL WAIT >8D
5 aug, 2012 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen