The Battle of Love
Forum > Fanfiction > The Battle of Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skulle det inte komma ett kapitel nu typ?
26 jul, 2012 00:04 |
|
Lexie
Elev |
Ett kort kapitel även om jag lovade er ett långt men det är för att ni kommer få ett till innan jag går och lägger mig. Kanske kommer ut om lite mer än en timme men därför gjorde jag det här lite kortare så att nästa ska bli långt!
Tack alla läsare! ♥ Chapter Ten - The Perfect Dress "Hmm.. hallå? Vakna?" sa ett par röster. Sakta öppnades mina ögon och framför står massa Gryffindorare. Ron bitchblickade mig medans Ginny log lite snett. Harry kollade bara ner på sina fötter medans alla andra killar och tjejer bara glor. "Vakna Mione" sa jag och rörde lite på henne. När hon äntligen kollade upp log hon med tänderna och kysste mig. Hon verkade inte sett dom andra men jag besvarade kyssen ändån. Hon satte sig upp och nu märkte hon alla blickar på sig. Hermione blev generad men log vänligt. "Hej" sa hon. "Bara ett hej? Tacket för att jag bärde dig hit? Tack" hörde jag George säga men började sedan att skratta. "Tack bästaste du Georgie" sa hon och fnissade. Jag kunde inte låta bli att vara avundsjuk på att det varit han som burit henne hit. Ha henne i armarna. "Men jag då? Är jag bara luft?" utbrast Fred. "Nej Freddie, du är med bäst" sa hon och kramade om tvillingarna. Jag försökte mitt bästa att bara le. För dom båda vet ju att Hermione är min. Eller jag äger henne inte på det sättet men ändå, hon är min. "Jag är glad att du mår bra, men vad hände?" frågar Potter. "Bara en läskig mardröm. Inget att oroa sig för men det var bara att den kändes så verklig." Han nickade. "Vi borde låta dom två vara ifred ett tag" sa han igen vilket förvånade mig totalt. Jag trodde han inte ville ha mig i hennes nähet men nu bad han alla att gå bara för att jag skulle kunna vara ensam med henne. Tack Potter. Harry, menar jag. "Jag vet att det här inte är det mest romantiskaste stället att säga det på men skulle du vilja gå på halloweenbalen med mig?" Hon skrattade och nickade samtidigt. "Ja, ja, ja!" skrattade hon och slängde sig om min hals. Hermione Granger Nu har det gått 2 veckor sen jag lämnade sjukhusflygeln och nu är det bara att leta balklädseln. Jag har med mig massor av klänningar eftersom jag visste det skulle bli bal. Den ska vara lite rockig och helst röd. Tillslut hittade ja min klänning. Axelbandslös och en aning mörkare röd men något fattades. Tänk. Nu kan jag det! Det saknas coola detaljer som nitar. Jag tog fram mitt trollspö och viftade lätt. Plötsligt kom massa synålar och nitar fram och klamrade sig fast på klänningen. Den blev riktig cool, ingen vanlig klänning. Orginell. Till det ska jag ha ett par svarta klackskor och svarta öronhängen. "Åhh du kommer se jättesnygg ut!" utbrast Ginny när jag visat henne. "Och Harry har inte bjudit mig än" sa hon besviket. Jag kramade om henne. "Jag lovar han kommer göra det." Det var Halloween om en vecka och jag verkligen längtar efter att få dansa med Draco. Om han kan dansa vill säga.. Men det kommer nog bli den lyckligaste dagen i mitt liv. † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 26 jul, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Fred och George.. Åh min George ♥
26 jul, 2012 00:09 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fred och George.. Åh min George ♥ Haha din George och din Blaise † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 26 jul, 2012 00:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lexie: Skrivet av Borttagen: Fred och George.. Åh min George ♥ Haha din George och din Blaise MMhhh yeaah! Sexiigast ju! ♥ 26 jul, 2012 00:10 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lexie: Skrivet av Borttagen: Fred och George.. Åh min George ♥ Haha din George och din Blaise MMhhh yeaah! Sexiigast ju! ♥ Glöm inte min Draco!! ♥ † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 26 jul, 2012 00:11 |
|
96hpevanescence
Elev |
26 jul, 2012 00:15 |
|
Dramione Forever
Elev |
Du skriver ju helt underbart ju! ^^
26 jul, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
Superbra!
26 jul, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
suberbra!
26 jul, 2012 00:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen