Att älska en dödsätare (sv)
Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAAAAAAAAAAAA, mer pliiiiis ♥
30 jul, 2012 19:11 |
|
Ormtunga
Elev |
30 jul, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Jaaaa, när kommer min karaktär? ^^
30 jul, 2012 19:18 |
|
blueberrydreams
Elev |
Då får du skriva ännu mer... Du får skriva först denna gången :3
dinisaurie.blogg.se 30 jul, 2012 20:36 |
|
Ormtunga
Elev |
Skrivet av blueberrydreams: Då får du skriva ännu mer... Du får skriva först denna gången :3 ok vänta
30 jul, 2012 20:39 |
|
Julle
Elev |
30 jul, 2012 20:48 |
|
Ormtunga
Elev |
Skrivet av blueberrydreams: Då får du skriva ännu mer... Du får skriva först denna gången :3 nu har jag skrivit. det är din tur nu
30 jul, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Vill ha mer! ♥
30 jul, 2012 21:07 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den kan väl komma in i detta kapitel... :3Jaaaa, när kommer min karaktär? ^^ Dagarna gick. Ron höll på att försöka komma in i något radioprogram. Harry använde min trollstav eftersom hans hade gått sönder i godrics hollow. Det gjorde mig otroligt arg. Hermione verkade ha förlåtit Ron. Jag sov på sängen över Hermione nu. Det fanns två våningsängar och killarna sov i en. Jag sov fortfarande ihopkurad i en boll. Jag ville inte ligga ner då det kunde göra det lättare för dem att skada mig. En dag höll Harry, Hermione och Ron på att prata. -''Men Vol'' sa Harry men blev avbruten av Ron. -''Säg det inte Harry'' -''Demort'' -''Nej Harry! Det är tabu på det ordet! Dödsätarna kan hitta oss nu.'' Skrek Ron. Vi hörde ett Pang utanför och Hermione gick fram till Harry och Ron i tur och ordning och ändrade utseendet på dem. Jag brydde mig inte om dödsätarna kom. De skulle bara hjälpa mig. Några dödsätare kom in i tältet med stavarna riktade mot oss. Den som hade staven mot mig sänkte den genast när han kände igen mig. -''Emerald, vad gör du här.'' -''Ta mig till Malfoys!'' Kraxade jag fram och mannen gick fram till mig. Han tog tag i min arm. -''Vänta! Han har min stav!'' Sa jag och den unga mannen hämtade den. Sen transfererade han oss till Malfoys. Vi gick in och Draco kom springande. -''Amanda!'' Sa han och kramade mig. Eller höll mig uppe snarare. -''Draco!'' Kraxade jag fram. Han synade mig. Lyfte lite på tröjan och såg hur mager jag var. -''Vad har de gjort med dig? Jag ska döda dem om de skadade dig!'' -''De skadade mig inte.'' -''Vad hände då?'' Jag suckade. -''Potter blev förälskad i mig så han kysste mig. Smutsskallen kom in och såg mitt märke. Sen matade de mig med nåt som hette Veritaserum eller nåt.'' Han rynkade på näsan när jag nämnde kyssen. -''Oroa dig inte Draco, den var Hemsk.'' Han log och kysste mig. -''Var det där bättre?'' -''Du jag skulle hellre kyssa en hippogriff än att kyssa Potter igen!'' Han ledde mig mot köket och jag åt otroligt mycket mat. dinisaurie.blogg.se 30 jul, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Den kan väl komma in i detta kapitel... :3Jaaaa, när kommer min karaktär? ^^ Dagarna gick. Ron höll på att försöka komma in i något radioprogram. Harry använde min trollstav eftersom hans hade gått sönder i godrics hollow. Det gjorde mig otroligt arg. Hermione verkade ha förlåtit Ron. Jag sov på sängen över Hermione nu. Det fanns två våningsängar och killarna sov i en. Jag sov fortfarande ihopkurad i en boll. Jag ville inte ligga ner då det kunde göra det lättare för dem att skada mig. En dag höll Harry, Hermione och Ron på att prata. -''Men Vol'' sa Harry men blev avbruten av Ron. -''Säg det inte Harry'' -''Demort'' -''Nej Harry! Det är tabu på det ordet! Dödsätarna kan hitta oss nu.'' Skrek Ron. Vi hörde ett Pang utanför och Hermione gick fram till Harry och Ron i tur och ordning och ändrade utseendet på dem. Jag brydde mig inte om dödsätarna kom. De skulle bara hjälpa mig. Några dödsätare kom in i tältet med stavarna riktade mot oss. Den som hade staven mot mig sänkte den genast när han kände igen mig. -''Emerald, vad gör du här.'' -''Ta mig till Malfoys!'' Kraxade jag fram och mannen gick fram till mig. Han tog tag i min arm. -''Vänta! Han har min stav!'' Sa jag och den unga mannen hämtade den. Sen transfererade han oss till Malfoys. Vi gick in och Draco kom springande. -''Amanda!'' Sa han och kramade mig. Eller höll mig uppe snarare. -''Draco!'' Kraxade jag fram. Han synade mig. Lyfte lite på tröjan och såg hur mager jag var. -''Vad har de gjort med dig? Jag ska döda dem om de skadade dig!'' -''De skadade mig inte.'' -''Vad hände då?'' Jag suckade. -''Potter blev förälskad i mig så han kysste mig. Smutsskallen kom in och såg mitt märke. Sen matade de mig med nåt som hette Veritaserum eller nåt.'' Han rynkade på näsan när jag nämnde kyssen. -''Oroa dig inte Draco, den var Hemsk.'' Han log och kysste mig. -''Var det där bättre?'' -''Du jag skulle hellre kyssa en hippogriff än att kyssa Potter igen!'' Han ledde mig mot köket och jag åt otroligt mycket mat. MEEEEEEEEEEEEEER, var den med i det här kapitlett? 0: 30 jul, 2012 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen