Angående Hermione Granger
Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mums: Skrivet av Borttagen: ok Ronald Billius Weasley,Det är jag som är Ginerva Molly Weasley!Kul att du tycker om mej!!!!!!!Hej Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Ja/Nej! Jag tycker att Hermione Granger är Ganska söt samt att hon har en Trevlig Personlighet nu då. Men jag måste dock Er Känna att hon är dock INTE lika fin som Ginny Weasley nu då. För jag tycker att Ginny Weasley är den Sötaste samt även VACKRASTE tjejen nu då. Mvh. Ronald Bilius Weasley. one direction♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Sten HELVETE! Nu då. Detta innebär Kraftig INCEST Sex med mera nu då. Och detta ger Sten Hårda Straff enligt Lagen nu då. Dessutom så kan du Ginevra få en BEBIS som ser ut som KARL-OLOV NORDIN om din EGEN Bror skulle få sig för att göra dig Gravid tillexempel. Har du BOMBFUNDERAT på Detta nu då? Sten BOMB från Draco Malfoy den DÖDSÄKTA. Nu då. Lägg av med detta skitsnacket. genast. Hej. Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA. Jag som Skriver Detta är den RIKTIGE Ronald Bilius Weasley från Kråkbo i BJURSÅS utanför Falun. Jag måste dock Meddela Dig att du Inte ska ta åt dig av vad Draco Malfoy säger nu då! Detta för att Draco är RASIST samt Dödsknarkarnazist och hatar alla Mugglare, Ginger Kids samt Även Personer med Lätt Ut Vecklingsstörning. Dessutom BOMB LJUGER han om att Hermione skulle vara hans Flick Vänn som han bruka Binda upp i Sängen samt Även SLÅ henne med en Vass Trollstav. Hermione är min Fästmö samt Även Flick Vänn. Och hon skulle Aldrig Bluffa emot Dig, eftersom vi är på DIN Sida i kampen emot Döds Ätare och BLUFFMAKARE samt Även VOLDEMORT. Och om Vi Arbetar tillsammans så kommer vi Segra. Du, jag och Hermione är "The Golden Trio" eller "Den Gyllene Trion" vet du. Mvh Din ÄKTA kompis Ronald Bilius Weasley. Nej! då Jag kommer inte att ta åt mig av detta med dessa spexaren. 19 jul, 2012 00:43 |
|
Magda
Elev |
19 jul, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Lägg av nu då Jag vet vilka som är den BOMBÄKTA Men detta vet inte du nu då Så lägg av med ditt Skitsnack omgående. 19 jul, 2012 00:49 |
|
EllaBella98
Elev |
Skrivet av Magda: Omg... sluta säga ni är dem riktiga Ron Weasley, Draco Malfoy, Ginny Weasley osv. Du är inte den enda som har tröttnat... 19 jul, 2012 00:49 |
|
Borttagen
|
19 jul, 2012 00:51 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av EllaBella98: Skrivet av Magda: Omg... sluta säga ni är dem riktiga Ron Weasley, Draco Malfoy, Ginny Weasley osv. Du är inte den enda som har tröttnat... Det finns nog fler... Men för att hålla mig till forumets ämne så gillar jag Hermione ![]()
19 jul, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magda: Skrivet av EllaBella98: Skrivet av Magda: Omg... sluta säga ni är dem riktiga Ron Weasley, Draco Malfoy, Ginny Weasley osv. Du är inte den enda som har tröttnat... Det finns nog fler... Men för att hålla mig till forumets ämne så gillar jag Hermione Ja då henne är det inget fel då 19 jul, 2012 00:56 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magda: Skrivet av EllaBella98: Skrivet av Magda: Omg... sluta säga ni är dem riktiga Ron Weasley, Draco Malfoy, Ginny Weasley osv. Du är inte den enda som har tröttnat... Det finns nog fler... Men för att hålla mig till forumets ämne så gillar jag Hermione Ja då henne är det inget fel då Men hade du tänkt och göra en BOMBÄKTA Hermione Granger oxå?? ![]()
19 jul, 2012 00:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magda: Skrivet av EllaBella98: Skrivet av Magda: Omg... sluta säga ni är dem riktiga Ron Weasley, Draco Malfoy, Ginny Weasley osv. Du är inte den enda som har tröttnat... Det finns nog fler... Men för att hålla mig till forumets ämne så gillar jag Hermione Ja då henne är det inget fel då Men hade du tänkt och göra en BOMBÄKTA Hermione Granger oxå?? Ja detta vet jag inte idag då. 19 jul, 2012 01:00 |
|
Borttagen
|
Hon är en av mina favoritkaraktärer
19 jul, 2012 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen