Allt förändras [SV]
Forum > Fanfiction > Allt förändras [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av A.k: Tack så jätte mycket. Ni är bäst och ni betyder allt för mig! ♥ Igår fick jag en ny mobil och jag kommer förmodligen tillbringa helgen med att fixa den, kapitlet kommer alltså efter helgen. ♥ Åh, vad kul! Vilket märke?
25 jan, 2013 19:43 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av The-little-Gryff: Skrivet av A.k: Tack så jätte mycket. Ni är bäst och ni betyder allt för mig! ♥ Igår fick jag en ny mobil och jag kommer förmodligen tillbringa helgen med att fixa den, kapitlet kommer alltså efter helgen. ♥ Åh, vad kul! Vilket märke? En Nokia Lumia 800! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 25 jan, 2013 19:52 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av A.k: Skrivet av The-little-Gryff: Skrivet av A.k: Tack så jätte mycket. Ni är bäst och ni betyder allt för mig! ♥ Igår fick jag en ny mobil och jag kommer förmodligen tillbringa helgen med att fixa den, kapitlet kommer alltså efter helgen. ♥ Åh, vad kul! Vilket märke? En Nokia Lumia 800! Va!? Jag har en jäkla xperia! *Avis!!*
25 jan, 2013 20:10 |
|
dixi
Elev |
26 jan, 2013 19:32 |
|
Elzyii
Elev |
Åååååå Nu är jag kär!
Ny läsare här som kommer bevaka stenhårt!!!! Älskar att du skriver om Hermione, man får veta alldeles för lite om henne tycker jag! Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 12 maj, 2013 13:33 |
|
A.k
Elev |
Oj! Jag har glömt bort den här! Dx
Nytt kapitel kommer imorgon senast söndag, om någon fortfarande bevakar eller läser. c: "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 17 maj, 2013 22:10 |
|
heddai
Elev |
17 maj, 2013 22:39 |
|
A.k
Elev |
”Välkomna elever, både nya och gamla. Välkomna lärare till ett nytt år på Hogwarts! I år har vi fått nya elever och lärare. Ge en varm applåd till Minoo McGonagall som kommer undervisa i Förvandlingskonst tillsammans med Flitwick.” Många började viska. ”McGonagall har en syster!” ”Undra om hon är lika sträng som McGonagall nr 2?” Dumbledore harklade sig och fortsatte. ”Lektionerna börjar imorgon och lektioner i
spöktrenferens kommer finns tillgängligt samt uttagningar till quidditchlag.” När talet var slut och alla fick gå till sina respektive sällskapsrum tog jag sällskap med Ron och Harry upp. ”En ny McGonagall. Precis vad vi behövde...” klagade Ron. ”Jag tycker det är bra.” kontrade jag. ”Harry, vad tycker du?” Harry hade gått tyst bredvid mig och inte sagt ett ord. Jag hade inte sett ett leende på hela kvällen så nu började jag bli orolig. ”Det är väl helt okej.” svarade han fortfarande stirrandes ner i mörka golvet. När vi kom upp till sällskapsrummet sa vi hejdå och gick till våra sovsalar. Där väntade Lavender och Parvati på mig och så fort jag gick in genom dörren slet de ner mig på en säng. Lavender kastade en snabb blick på Parvati och samtidigt utbrast de att jag skulle berätta allt från början. Fort laddade vi med chips och godis från tåget och jag beättade allt jag kände för Neville, hur hans ögon glittrade och jag älskade att se när hans leende lös upp av Örtläran. ”Mione! Du är banne mig förälskad!” hördes det en välbekant röst från dörröppningen. Jag hade glömt att stänga dörren. Förlåt för kortkapitel, men har varit hos mina kusiner. "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 maj, 2013 20:37 |
|
AlexZz
Elev |
18 maj, 2013 20:49 |
|
Elzyii
Elev |
*Dö*
Vet du om hur jäkla fantastiskt du skriver människa?! Du har verkligen lyckats pricka in deras personligheter till punkt och pricka, & när jag läser så känns det verkligen som om jag är Hermione, du har fått henne att framstå så levande... Hur bär du dig åt?! LÄR MIG SNÄLLA! För övrigt tokälskar jag det här kapitlet (0ch hela fanfiction givetvis) tycker verkligen om hur hon oroar sig för Harry & att hon fått upp ögonen för NEVILLE! Det är så djjfjfj gulligt!!! Glöm inte ta med Draco mer också (a) Allt är awesome & jag längtar till nästa!!! Kram ♥♥♥ Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 20 maj, 2013 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen