The star games
Forum > Fanfiction > The star games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: bestäm du Tycker ni att jag ska skriva från "starten" i arenan eller med vagnarna och intervjuerna ? 16 jun, 2012 11:52 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Tycker ni att jag ska skriva från "starten" i arenan eller med vagnarna och intervjuerna ? Först vagnarna och intervjuerna + träningspoängen. Då får den som läser mer inblick i ff. Läs min profil för info... 16 jun, 2012 11:58 |
|
Hermia
Elev |
Jag håller med PotterHunger, vagnarna, intervjuerna och träningspoängen
Once a MADling, always a MADling 16 jun, 2012 12:11 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Tycker ni att jag ska skriva från "starten" i arenan eller med vagnarna och intervjuerna ? Starten
16 jun, 2012 13:06 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Det bror nog på hur snabbt alla platser blir tagna... Jag ska snart till ett internetställe i lite mer än en vecka och om folk anmäler sig dagen före jag ska dit så blir det nog från starten, men jag satsar på vagnar och intervjuer och det
16 jun, 2012 14:04 |
|
Lupinfan
Elev |
16 jun, 2012 17:07 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Hm... Nu börjar jag bli desperat! DET ÄR JU INGEN SOM ANMÄLER SIG!!!
Så nu blir det tävling...typ. Säg till era muggliskompisar som ni tror skulle vara intresserade av att vara med, och om de anmäler sig och skriver typ "den här personen tipsade mig" såkommer det att gå bra för "den här personen" okej nu blev det lite rörigt men jag hoppas ni fattar? jag gör bara det här för att jag är desperat... Ingen har anmält sig på typ två dagar
16 jun, 2012 17:24 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Hm... Nu börjar jag bli desperat! DET ÄR JU INGEN SOM ANMÄLER SIG!!! Så nu blir det tävling...typ. Säg till era muggliskompisar som ni tror skulle vara intresserade av att vara med, och om de anmäler sig och skriver typ "den här personen tipsade mig" såkommer det att gå bra för "den här personen" okej nu blev det lite rörigt men jag hoppas ni fattar? jag gör bara det här för att jag är desperat... Ingen har anmält sig på typ två dagar Haha, du blir desperat snabbt ♥ Finns det några ställen kvar att anmäla sig i, i så fall kan jag vara med? Om det finns borde du skriva de so inte är fulla, under de som är tagna, så man kan se det Strunta i den där sista, såg nu hur det var. Hehe, skulle jag kunna vara i Stora Hunden?
17 jun, 2012 00:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-17 kl. 19:42
|
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Hm... Nu börjar jag bli desperat! DET ÄR JU INGEN SOM ANMÄLER SIG!!! Så nu blir det tävling...typ. Säg till era muggliskompisar som ni tror skulle vara intresserade av att vara med, och om de anmäler sig och skriver typ "den här personen tipsade mig" såkommer det att gå bra för "den här personen" okej nu blev det lite rörigt men jag hoppas ni fattar? jag gör bara det här för att jag är desperat... Ingen har anmält sig på typ två dagar Jag taggar gärna några vänner, men der behöver inte vara någon tävling. Låt det gå lika bra för mig som de andra ![]()
17 jun, 2012 11:05 |
|
PotterHunger
Elev |
Kan du inte slå ihop de som inte är fulla?
Like: 1 med 2, 5 med 7 och 8 med 10. Så finns det bara en plats kvar i the star game! Eller? Hur ska vi annars göra? Läs min profil för info... 17 jun, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen