Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni om Mugglar portalen

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mugglis är en helt okej sida, men det finns så klart negativa sidor med allt.
Mugglis medlemmar har en tendens att sträva efter att bli "gillade" och de större medlemmarna får ofta vara lite otrevligare mot andra än vad en inte lika gammal och erfaren medlem får. Här är alldeles för mycket spam och staff borde rensa bättre bland medlemmar. Pågår det spam och "spioneri" - ta bort medlemmen!
Många medlemmar kan även gadda ihop sig mot en annan medlem och detta klassas inte som ett kränkande beteende på Mugglis. Konstigt, tycker jag.
Och alla dessa "sides", sen! Stäng av trådarna och varna medlemmarna och det försiggår fel beteende och ibland hat mellan dessa. Sedan kan jag känna att de trådarna inte fyller någon särskild funktion, utan fungerar precis som vanlig chat. Kan man inte ta det över personliga meddelanden i så fall eller ha en gemensam chat-tråd? Då hade man sluppit att halva Off Topic-forumet, som antagligen används mest, är helt översvämmat av dessa chat-trådar.
För övrigt förstår jag inte varför man inte kan argumentera emot en annan medlem utan att få varningar och klassas som ojuste. Flera av moderatorerna verkar sätta ned foten tydligare bland lite hetsigare diskussioner än vid spam och plojmedlemmar - även kända som "troll".
Men själva sidan nu, då: mycket buggar i spelen och sidan har en tendens till att helt plötsligt... Dö. Inte så trevligt enligt mig. Annars kan jag tycka att det är för stor skräck hos medlemmar och staff för att utöka sidan, eftersom de tror att de efterapa Hogwarts.nu för mycket. Fler drakar hade inte skadat, de existerar faktiskt i HP-världen och funktion att kunna klappa sina djur hade inte heller skadat.
Nu har ju det sistnämnda mycket med server och förmåga att göra så det är ju inte att haka upp sig i.

Där fick jag sagt mitt. Om folk kommer tycka att jag har fel? Antagligen.
Jag tänkte lite på det där med att ta bort en medlem direkt, varför då?
Det finns faktiskt andra soters straff!
Och drakarna kan man ju klappa och mata
Fast annars har jag inget att klaga på, servern är ju inte den bästa
För att medlemmar som spammar och förstör bör tas bort och inte daltas med.

12 jul, 2012 14:16

Borttagen

Avatar


det är jätte kul!

12 jul, 2012 17:08

Borttagen

Avatar


Jag tycker att det är en vädligt bra sida med enkla medel, plus att den är på svenska. Det är ju något som gör att även yngre HP-Fan lockas hit. Jag gillar verkligen alla mugglisar här. Det är vi som gör sidan så fantastiskt

Oj, vad krånligt det blev

12 jul, 2012 17:10

Goizan
Elev

Avatar


Jag gillar Mugglar portalen. Är helt beroende av den. Helt awesome!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)

12 jul, 2012 17:17

Miss_Green
Elev

Avatar


Jag älskar Mugglis!

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F9f8660e4edb5c919790421628a1a03cc%2Ftumblr_nen0jj6ry11sm0t12o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F6bfebfff3295fba4dc7a69cfa0b068b6%2Ftumblr_n7vcam0Ig41r38w2ko2_500.gif

12 jul, 2012 17:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mugglis är en helt okej sida, men det finns så klart negativa sidor med allt.
Mugglis medlemmar har en tendens att sträva efter att bli "gillade" och de större medlemmarna får ofta vara lite otrevligare mot andra än vad en inte lika gammal och erfaren medlem får. Här är alldeles för mycket spam och staff borde rensa bättre bland medlemmar. Pågår det spam och "spioneri" - ta bort medlemmen!
Många medlemmar kan även gadda ihop sig mot en annan medlem och detta klassas inte som ett kränkande beteende på Mugglis. Konstigt, tycker jag.
Och alla dessa "sides", sen! Stäng av trådarna och varna medlemmarna och det försiggår fel beteende och ibland hat mellan dessa. Sedan kan jag känna att de trådarna inte fyller någon särskild funktion, utan fungerar precis som vanlig chat. Kan man inte ta det över personliga meddelanden i så fall eller ha en gemensam chat-tråd? Då hade man sluppit att halva Off Topic-forumet, som antagligen används mest, är helt översvämmat av dessa chat-trådar.
För övrigt förstår jag inte varför man inte kan argumentera emot en annan medlem utan att få varningar och klassas som ojuste. Flera av moderatorerna verkar sätta ned foten tydligare bland lite hetsigare diskussioner än vid spam och plojmedlemmar - även kända som "troll".
Men själva sidan nu, då: mycket buggar i spelen och sidan har en tendens till att helt plötsligt... Dö. Inte så trevligt enligt mig. Annars kan jag tycka att det är för stor skräck hos medlemmar och staff för att utöka sidan, eftersom de tror att de efterapa Hogwarts.nu för mycket. Fler drakar hade inte skadat, de existerar faktiskt i HP-världen och funktion att kunna klappa sina djur hade inte heller skadat.
Nu har ju det sistnämnda mycket med server och förmåga att göra så det är ju inte att haka upp sig i.

Där fick jag sagt mitt. Om folk kommer tycka att jag har fel? Antagligen.
Jag tänkte lite på det där med att ta bort en medlem direkt, varför då?
Det finns faktiskt andra soters straff!
Och drakarna kan man ju klappa och mata
Fast annars har jag inget att klaga på, servern är ju inte den bästa
För att medlemmar som spammar och förstör bör tas bort och inte daltas med.
Det händer faktiskt enstaka gånger men du har ju faktiskt inte varit så mycket i forumet

12 jul, 2012 18:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mugglis är en helt okej sida, men det finns så klart negativa sidor med allt.
Mugglis medlemmar har en tendens att sträva efter att bli "gillade" och de större medlemmarna får ofta vara lite otrevligare mot andra än vad en inte lika gammal och erfaren medlem får. Här är alldeles för mycket spam och staff borde rensa bättre bland medlemmar. Pågår det spam och "spioneri" - ta bort medlemmen!
Många medlemmar kan även gadda ihop sig mot en annan medlem och detta klassas inte som ett kränkande beteende på Mugglis. Konstigt, tycker jag.
Och alla dessa "sides", sen! Stäng av trådarna och varna medlemmarna och det försiggår fel beteende och ibland hat mellan dessa. Sedan kan jag känna att de trådarna inte fyller någon särskild funktion, utan fungerar precis som vanlig chat. Kan man inte ta det över personliga meddelanden i så fall eller ha en gemensam chat-tråd? Då hade man sluppit att halva Off Topic-forumet, som antagligen används mest, är helt översvämmat av dessa chat-trådar.
För övrigt förstår jag inte varför man inte kan argumentera emot en annan medlem utan att få varningar och klassas som ojuste. Flera av moderatorerna verkar sätta ned foten tydligare bland lite hetsigare diskussioner än vid spam och plojmedlemmar - även kända som "troll".
Men själva sidan nu, då: mycket buggar i spelen och sidan har en tendens till att helt plötsligt... Dö. Inte så trevligt enligt mig. Annars kan jag tycka att det är för stor skräck hos medlemmar och staff för att utöka sidan, eftersom de tror att de efterapa Hogwarts.nu för mycket. Fler drakar hade inte skadat, de existerar faktiskt i HP-världen och funktion att kunna klappa sina djur hade inte heller skadat.
Nu har ju det sistnämnda mycket med server och förmåga att göra så det är ju inte att haka upp sig i.

Där fick jag sagt mitt. Om folk kommer tycka att jag har fel? Antagligen.
Jag tänkte lite på det där med att ta bort en medlem direkt, varför då?
Det finns faktiskt andra soters straff!
Och drakarna kan man ju klappa och mata
Fast annars har jag inget att klaga på, servern är ju inte den bästa
För att medlemmar som spammar och förstör bör tas bort och inte daltas med.
Det händer faktiskt enstaka gånger men du har ju faktiskt inte varit så mycket i forumet
Jaså, har jag inte?

12 jul, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


Mugglis is My famly,erfa och Li är föräldrar och alla andra är barn

12 jul, 2012 18:33

Borttagen

Avatar


Captain J.: Nej du har ju faktiskt bara skrivit 90 inlägg

12 jul, 2012 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Captain J.: Nej du har ju faktiskt bara skrivit 90 inlägg
Jag har skrivit mycket mer än så med tanke på att jag varit medlem i mer än ett år.

12 jul, 2012 21:22

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen

Du får inte svara på den här tråden.