Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Celebikai därför att tumblr-konton drivs av privatpersoner, precis på samma sätt som wikipedia.
Därför är de sidorna aldrig pålitliga till 100 %. eurovision.tv är den officiella hemsidan för eurovision.
28 maj, 2012 16:52 |
|
Celebikai
Elev |
28 maj, 2012 16:56 |
|
EmahS
Elev |
28 maj, 2012 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Fan att det är så dyrt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:07 |
|
EmahS
Elev |
28 maj, 2012 17:07 |
|
Celebikai
Elev |
28 maj, 2012 17:08 |
|
Solkatten
Elev |
Om man inte har ett jobb då? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:09 |
|
EmahS
Elev |
Sommarjobb? Jobba i "mellandagarna" till jul? och som sagt. Prioriteringar av sina pengar!
28 maj, 2012 17:12 |
|
Solkatten
Elev |
Dessutom får jag också pengar till jul/födelsedag ... men sen är också frågan vem/vilka man ska gå med. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:13 |
|
EmahS
Elev |
28 maj, 2012 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen