Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 10 11 12 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


^
Hehe, okej Aktivitetsdag? Det låter kul, eller?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

11 jun, 2012 18:34

Borttagen

Avatar


Ja det är kul i alla fall den här gången, för det är våran klass som ska hålla i det. ( 6:an) och då ska vi ha olika stationer och retsen av skolan är indelade i grupper och det är dom som ska gå runt p våra stationer och få poäng, och sen får vi se vilken grupp som vinner

11 jun, 2012 18:48

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja det är kul i alla fall den här gången, för det är våran klass som ska hålla i det. ( 6:an) och då ska vi ha olika stationer och retsen av skolan är indelade i grupper och det är dom som ska gå runt p våra stationer och få poäng, och sen får vi se vilken grupp som vinner

Haha! okej Låter sköjsigt

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

11 jun, 2012 18:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Ja det är kul i alla fall den här gången, för det är våran klass som ska hålla i det. ( 6:an) och då ska vi ha olika stationer och retsen av skolan är indelade i grupper och det är dom som ska gå runt p våra stationer och få poäng, och sen får vi se vilken grupp som vinner

Haha! okej Låter sköjsigt


Ja det är ganska skojigt

11 jun, 2012 19:21

Majis
Elev

Avatar


^
Ja! Så trevligt!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

11 jun, 2012 19:24

Seaker
Elev

Avatar


känn dig bevakad . ♥

11 jun, 2012 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seaker:
känn dig bevakad . ♥


TACK

11 jun, 2012 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freddelito:
Bra!!!! spännande! *väntar*
Skrivet av Majis:
Bra! Men det gör inget att det blev kort, det kom i alla fall
Skrivet av Borttagen:
Spännande!


tack för alla kommentarer kommer mer imorgon eftersom jag inte har tid idag för jag måste förbereda till min klass aktivitetsdag.

ok

12 jun, 2012 14:26

MatteSweet
Elev

Avatar


skit bra

Skicka gärna en uggla ;)

13 jun, 2012 19:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av MatteSweet:
As-bra!!! xD


TACK

Kapitel 16
- Vad har Natarza med Tommy att göra?, frågar Draco igen.
Säg det inte, tänker Natarza.
- Jo, Jag såg honom med Natarza på flicktoaletten, dom skulle kramas, säger Nicole belåtet.
Säg att du inte sa det där, tänker Natarza.
- Hur understår det dig att anklaga en Lestrange för nått sådant, själva Bellatrix dotter!, för det är väl inte sant, Natarza eller?, frågar drack surt.
- Nej då, ljuger Natarza.
- Där ser du Nicole, du ska inte gå runt och anklaga folk hela jävla tiden, säger Draco och går med snabba steg därifrån.
- Fy fan för dig!, skriker Nicole.
- Fy fan för mig?, det är väl jag som ska vara arg, säger Natarza surt.
- Men nu har du gjort så jag inte har någon som helst chans på Draco, säger Nicole surt.
- Men, du kan ju typ… imponera på honom på annat sätt, säger Natarza.
- Hur då?, frågar Nicole.
- Vet inte men vi kommer nog på nåt, vi glömmer det här nu, säger Natarza.
- Ja, okej då men nu måste vi gå till våran lektion i örtlära, säger Nicole.
Nicole och Natarza skyndar sig att hämta sina böcker i deras sovsal, när dom har hämnat böckerna så går dom till växthusen där dom ska ha örtlära.


Blev skit kort men på fredag eller söndag så ska ni få ett långt kapitel.

13 jun, 2012 19:06

1 2 3 ... 10 11 12 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.