Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
TODAY KILLED ME IN SO MANY WAYS OMG
ED wolfstar deserved better. 2 maj, 2012 22:08 |
|
Miskel
Elev |
3 maj, 2012 09:49 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska försöka kolla upp om jag kommer, i hope so.
3 maj, 2012 12:58 |
|
harry puck
Elev |
Vilken bra idé detta var! Jag ska kolla upp med min mamma och pappa om jag får men det låter skit skoj! Träffa en massa andra rolig människor med samma intresse som en själv... Harry Potter ♥
Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 3 maj, 2012 13:01 |
|
Julle
Elev |
Eftersom UppCon är i Uppsala just då kan man ju försöka hitta ngn plats mittimellan FM och Uppcon så man kan vara på dt man vill :3
![]()
3 maj, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Jag bor i Stockholm, så jag åker väl dit!
8 maj, 2012 16:52 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Jag kanske kan komma! Yey! Men det är inte säkert...
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 9 maj, 2012 21:13 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill komma och träffa dig ;P JAG VILL JU FÅ SKRIVA MIN AUTOGRAF. 9 maj, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Det finns en chans att Ed Sheeran kommer uppträda på festivalen när den är hos oss i denna underbara stad!
Eftersom att: Det är en stor lucka mellan 12 - 21 juni i hans spelningsschema Han har inga spelningar den 15, 16 eller 17 juni :3 Ni får vara beredda på extremt fangirlande just den dagen i så fall XD ping: MonsterCookie och si_tonks 12 maj, 2012 23:32 |
|
si_tonks
Elev |
Herregud omfg.
Om han kommer, vilken tid ska vi mötas? omfg Ska vi sova över? WHAT SHOULD WE DO OMFG JFGJHKLDGKJLKDKJLDJKLG ![]()
13 maj, 2012 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen