Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ginny och Luna
9 aug, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Draco
12 aug, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
Luna
12 aug, 2012 14:30 |
|
Smutsen
Elev |
Luna tror jag, men även Tonks och Remus.
12 aug, 2012 14:53 |
|
Hp Luna
Elev |
12 aug, 2012 15:40 |
|
huffpuff
Elev |
12 aug, 2012 16:39 |
|
Zaga
Elev |
Luna, Giny och Tonks
12 aug, 2012 17:53 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ingen aning,
Imagination and dreaming is my life 12 aug, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Luna och Ginny
17 aug, 2012 19:13 |
|
Miss_malyn
Elev |
Jag känner mig lite som Luna
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will say to me, "After all this time"? And I will say, "Always." 18 aug, 2012 09:20 |
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen