Hämligheter och familge hemlighetre
Forum > Fanfiction > Hämligheter och familge hemlighetre
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg Jag förstår, men då riskerar man heller inte att allt ska raderas Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 jul, 2012 18:40 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg Jag förstår, men då riskerar man heller inte att allt ska raderas Ja, för det är bara jobbigt och sedan om man inte har rätt stavning på nätet så är det också bra. 19 jul, 2012 18:49 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg Jag förstår, men då riskerar man heller inte att allt ska raderas Ja, för det är bara jobbigt och sedan om man inte har rätt stavning på nätet så är det också bra. Precis! Men det tar inte myckeet extra tid Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 jul, 2012 18:50 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg Jag förstår, men då riskerar man heller inte att allt ska raderas Ja, för det är bara jobbigt och sedan om man inte har rätt stavning på nätet så är det också bra. Precis! Men det tar inte myckeet extra tid "Men det tar inte myckeet extra tid" vad menardu?? är lite seg i skallen 19 jul, 2012 18:51 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg Jag förstår, men då riskerar man heller inte att allt ska raderas Ja, för det är bara jobbigt och sedan om man inte har rätt stavning på nätet så är det också bra. Precis! Men det tar inte myckeet extra tid "Men det tar inte myckeet extra tid" vad menardu?? är lite seg i skallen Du sa att du kanske inte skulle hinna, men det tar inte så mycket extra tid Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 jul, 2012 18:54 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg Jag förstår, men då riskerar man heller inte att allt ska raderas Ja, för det är bara jobbigt och sedan om man inte har rätt stavning på nätet så är det också bra. Precis! Men det tar inte myckeet extra tid "Men det tar inte myckeet extra tid" vad menardu?? är lite seg i skallen Du sa att du kanske inte skulle hinna, men det tar inte så mycket extra tid Jag menar att kola i genom och jag har ganska mycket att göra just nu 19 jul, 2012 18:55 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Bra, händer mer grejer nu Ja fast när man har lite annat att göra så hinner man inte/ komma i håg Jag förstår, men då riskerar man heller inte att allt ska raderas Ja, för det är bara jobbigt och sedan om man inte har rätt stavning på nätet så är det också bra. Precis! Men det tar inte myckeet extra tid "Men det tar inte myckeet extra tid" vad menardu?? är lite seg i skallen Du sa att du kanske inte skulle hinna, men det tar inte så mycket extra tid Jag menar att kola i genom och jag har ganska mycket att göra just nu Jaha, okej Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 jul, 2012 18:56 |
|
Lida
Elev |
Har kommer nästa kapitel
Kapitel 22 “ Hallå, någon hemma?” ropade jag när jag öppnade dörren och från köket svarade Joyce. “Vill ni ha något att äta?” frågade Joyce os. “Nej, det vill vi inte” svarade jag “Okej” sa Joyce och föräten med det hon höll på med. “ Föresten Jessika kommer vid fem för att plugga” “jaha, vad roligt” “ Ja” sa jag och sedan började vi gå upp till mitt rum, när vi var utanför min dörr så frågade jag Edward: “ Du har möjligt vist inte min mobil?” sa jag, han svarade inte han gav mig bara min mobil. När klockan var prick fem så knakade det på dörren, när jag öppnade så gav Jessika mig en stor kram och jag gav gene en stor kram. Vi sate os i vardagsrummet med våra saker och började plugga. “ oj, vad mycket du har” sa Jessika. “ Ja, jag har ett matte prov, ett biologi prov och ett svenska prov i morgon och sedan våran matte läxa och engelska läxa att lära mig” sa jag. När klockan var halv åtta så gick Jessika och jag plockade i hopp alla mina papper och gick upp med dom till mitt rum och la ner hälft av alla papperna i min skolväska, sedan gick jag och tog en lång härlig dusch, när jag var klar gick jag till mitt rum och byte om dill en T-shirt och ett par jogging byxor och sedan la jag mig på sängen och somnade. Jag vaknade av att min väckarklocka ringde jag tog och stängde av den och sedan gick jag upp för att byta om, sedan gick jag ner för att äta frukost. När jag kom ner så var alla redan nere så jag gjorde i åring två makor och ett glas jose och sedan gick jag och sate mig vid köks bordet, medan jag åt min frukost så sate jag och lyssnade till Toms och Edwarst samtal och jag märkte att Tim inte tyckte om Edward redigt eller var det något som dom hade sakts innan jag kom ner, men det brydde jag mig inte om. När jag var klar med min frukost gick jag upp och hämtade min väska och när jag kom ner så var Edward på väg ut till bilen så jag följde efter och sate mig på passargjera sidan (eller hur det nu stavas) När klockan var kvart i åtta så parkerade Edward bilen och sedan gick vi in och jag la mina saker i skåpet och tog med min biologi saker. När klockan var prick åtta så kom miss Denson och låste upp biologi salen och alla sate sig på sina platser och jag var den ända som inte hade en labb patnner så Edward fick sitta bredvid mig. Miss Denson gav mig mitt prov och dom andra några denchiler, när det var fem minuter kvar av lektionen så var jag klar med provet och på fem minuter kolade jag igenom mitt prov och när jag hade gjort det gick jag fram och la det på kartdeden. När biologin var slut så hade vi matte, så jag lämnade in matte läxan som vi hade fort och sedan så fick jag mitt matte prov och gick ut till ett grupp rum för att göra provet. Förti minuter senare var jag klar med provet så jag gick till baks till klass rummet och lämnade in provet och gick och sate mig på min plats och började räkna i matte boken, tio minuter senare var lektionen slut och då frågade Jessika mig: “ Gick det bra tror du?” frågade hon. “ Ja, det tror jag” sa jag och gick till mitt skåp och la in min matte bok och byte till min svenska bok. När jag hade fåt provet i svenska så fick jag gå ut i ett grupp rum och jag var inte klar med provet fören lektionen var slut. Så det var det kapitlet kanske lite tråkigt men jaja 6 aug, 2012 10:00 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Lida, hur bra får man egentligen vara! Den här ff:en är awesome!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 14 dec, 2012 15:20 |
|
Lida
Elev |
Petra Hyrrottack♥
14 dec, 2012 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen