Hur uttalar du Hermione?
Forum > Harry Potter > Hur uttalar du Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Härmajni typ..
Hej 14 apr, 2012 02:40 |
|
.:Elise:.
Elev |
14 apr, 2012 09:04 |
|
Borttagen
|
Hörmajone Grendjer, typ...
14 apr, 2012 09:17 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Hörmajni
Winter is coming... 14 apr, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Hörmajni
14 apr, 2012 15:00 |
|
annawpotter
Elev |
14 apr, 2012 15:01 |
|
draco_evil
Elev |
Min pappas kompis gav oss en Harry Potter-extra material box (en STOR, med boken som Hagrid gav Harry i slutet av ettan) Men då när man tar till svenskt tal så låter det Hermiåne det är så JOBBIGT!
draco_evil 8 dec, 2012 09:54 |
|
Borttagen
|
Hermajni
8 dec, 2012 09:58 |
|
missy moon
Elev |
8 dec, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
har hört många som säger her mi one men jag säger Hermajni
8 dec, 2012 10:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen