Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag måste erkänna att Tara Gilesbie's stavningar på "Avada Kedavra" är underbara;
1) Abra Kedavra! 2) Allah Kedavra! ♥ Lite OFT, men.. Andromeda är rätt fint, med tanke på själva gallaxen. Wisho! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 23:12 |
|
ronjaweasley
Elev |
Luna och Ginny
Follow the spiders? Why couldn't it be follow the butterflies? 16 jan, 2011 00:19 |
|
NevilleLongbottom
Elev |
Luna, och bellatrix.:3
''Jag ville inte döda er, bara orsaka väldigt stor skada'' (dobby) 16 jan, 2011 00:52 |
|
OliviaGranger
Elev |
^
Bellatrix är ascoolt. ♥ Hagrid♥ 16 jan, 2011 10:04 |
|
Ginny00
Elev |
Ginny, Bellatrix, Narcissa..
16 jan, 2011 12:04 |
|
Riddiculus
Elev |
Narcissa gillar jag.
Och Ginny. Fast Bellatrix är ascoolt xD ♥ 16 jan, 2011 12:31 |
|
Staz
Elev |
Jag gillar Demelza av någon anledning
WILL<3 16 jan, 2011 12:35 |
|
Snövit
Elev |
Luna tror jag
There are some things you can't share without ending up liking each other. 16 jan, 2011 14:17 |
|
Luna Potter
Elev |
Luna, Hermione, Lavender, Nymphadora, Narcissa, Remus, Albus o Hagrid.
I'm a Witch! Fear me! 18 jan, 2011 09:26 |
|
Sweeney
Elev |
Narcissa och Bellatrix. De är så... wow
18 jan, 2011 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen