Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorittnamn i böckerna

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


Jag måste erkänna att Tara Gilesbie's stavningar på "Avada Kedavra" är underbara;

1) Abra Kedavra!
2) Allah Kedavra!



Lite OFT, men..

Andromeda är rätt fint, med tanke på själva gallaxen. Wisho!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

15 jan, 2011 23:12

ronjaweasley
Elev

Avatar


Luna och Ginny

Follow the spiders? Why couldn't it be follow the butterflies?

16 jan, 2011 00:19

NevilleLongbottom
Elev

Avatar


Luna, och bellatrix.:3

''Jag ville inte döda er, bara orsaka väldigt stor skada'' (dobby)

16 jan, 2011 00:52

OliviaGranger
Elev

Avatar


^
Bellatrix är ascoolt.

♥ Hagrid♥

16 jan, 2011 10:04

Ginny00
Elev

Avatar


Ginny, Bellatrix, Narcissa..

16 jan, 2011 12:04

Riddiculus
Elev

Avatar


Narcissa gillar jag.
Och Ginny.
Fast Bellatrix är ascoolt xD ♥

16 jan, 2011 12:31

Staz
Elev

Avatar


Jag gillar Demelza av någon anledning

WILL<3

16 jan, 2011 12:35

Snövit
Elev

Avatar


Luna tror jag

There are some things you can't share without ending up liking each other.

16 jan, 2011 14:17

Luna Potter
Elev

Avatar


Luna, Hermione, Lavender, Nymphadora, Narcissa, Remus, Albus o Hagrid.

I'm a Witch! Fear me!

18 jan, 2011 09:26

Sweeney
Elev

Avatar


Narcissa och Bellatrix. De är så... wow

18 jan, 2011 15:54

1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

Du får inte svara på den här tråden.