J.K Rowling ville döda Ron
Forum > Harry Potter > J.K Rowling ville döda Ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corinne
Elev |
Varför ville hon döda Ron?? Tur att hon inte gjorde det. Det hade varit hemskt
Den siste fienden som förintas är döden. 15 mar, 2012 11:10 |
|
WonWon
Elev |
Awesome att hon inte gjorde det :3
Power to the hufflepuffs! 15 mar, 2012 11:24 |
|
HERMIONE=)
Elev |
Men varför skulle hon döda henne...? någon som vet...
15 mar, 2012 14:08 |
|
harry.ron.1234321
Elev |
gud va bra att inte gorde det
15 mar, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Gud skulle hon!! Det hade ju inte funkat utan honom!!!
15 mar, 2012 14:43 |
|
andylucia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ha, jag tror att dom överdrev i den artikeln! Det var ingen artikel, det var en intervju mellan Daniel Radcliffe och J.k Rowling 16 mar, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av andylucia: Skrivet av Borttagen: Ha, jag tror att dom överdrev i den artikeln! Det var ingen artikel, det var en intervju mellan Daniel Radcliffe och J.k Rowling Okej! 16 mar, 2012 19:00 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 mar, 2012 23:47 |
|
andylucia
Elev |
Skrivet av Pumpkin99: Alltså trion skulle inte varit komplett utan honom ;__; Det har du helt rätt i! 17 mar, 2012 15:18 |
|
Pumpkin99
Elev |
Skrivet av andylucia: Skrivet av Pumpkin99: Alltså trion skulle inte varit komplett utan honom ;__; Det har du helt rätt i! Hehe tack eller vad man ska säga♥
17 mar, 2012 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen